logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

欺壓弱勢:小麗話「幫小販」 點知Plan B「蝦小販」

2018-11-26
■李卓人助選團霸道佔街,聲大大阻檔販售賣。■李卓人助選團霸道佔街,聲大大阻檔販售賣。

說好的幫工人、幫小販呢?成日口口聲聲話幫工人爭取權益鴽鶢穭H,佢個助選團噚日竟然走到小販檔前趕客,認為對方阻住佢]宣傳咁話。噚日網上瘋傳一段短片,有市民排緊隊買炒街邊黈艉l時,一個拎住「3號李卓人」個黃牌麊姐,就不斷對住佢]係咁嘈,有市民都想勸鴭O位阿姐,但個阿姐依然激動,搞到原本一直冇理佢、排緊隊鴷|眼哥哥都忍唔住鬧︰「你唔好嘈啦!我買洐鼎Q!」話晒都係劉小麗鵅uPlan B」,而劉小麗成日扮晒要「幫小販」,李卓人班助選團咁搞法,真係唔識做苤C

李卓人鶦Z助選團,噚日除鷇嶽H滋擾陳凱欣團隊,仲鷇嶽H街頭鴾p販檔前趕客(w)。有街坊話,鶩茪p販姨姨已經鰤洃甄檔十幾年,原本都風平浪靜,點知噚日立法會九龍西補選投票日,咁就遇到李卓人班助選團。

霸道搶地盤 吱喳嗌口號

雖然個拎住「3號李卓人」個黃牌麊姐一直鰜蚹s吱喳喳,但小販姨姨同排隊買齔顜{都冇理佢,但個阿姐就死不罷休,飲啖水又繼續講,段短片入面大概聽到佢話「申請鷘街站」,似乎係嫌擺鷩氻Q幾年鴾p販阻住佢]拉票咁話。

市民發火:你唔好嘈!

有個路過麊伯都想出言相勸一下,但個阿姐繼續指手畫腳咁講,搞到原本淡定排隊鴷|眼哥哥都忍唔住鬧︰「你唔好嘈啦!我買洐鼎Q!」佢先行開兩步向其他人繼續鬧。

唔少網民都讚四眼哥哥好洁A兼睇唔過眼李卓人個助選團咁鬼惡,「Eric Choi」質問道︰「人地(])落雨搵食都要被你趕?真係好自由喎!」「Yiu Chung Yeung」就話︰「咦,劉小麗倡議助小販,為何現在又欺凌小販呢!」「Alexander Chan」揶揄︰「當日小麗老千借假小販上位,今日小麗Plan B趕真小販搵食。」「Godfrey Cheung」都忍唔住慨嘆︰「豬一般助選。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻