logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

陳慧珊製作節目探討教育

2018-12-13
■左起:香港開電視外事部總經理譚雪儀、節目策劃總監劉佩貞、外事部顧問曾醒明與陳慧珊夫婦合照。■左起:香港開電視外事部總經理譚雪儀、節目策劃總監劉佩貞、外事部顧問曾醒明與陳慧珊夫婦合照。

香港文匯報訊(記者 植毅儀)香港開電視明年將播出由陳慧珊(Flora)主持及製作的節目《放學後》,節目中由Flora訪問星級嘉賓,昨日特舉行記者會介紹節目構思及詳情,出席包括Flora同老公鍾家鴻(Mike)、外事部總經理譚雪儀、節目策劃總監劉佩貞及外事部顧問曾醒明等。

陳慧珊透露節目將有16集,整個節目構思了2年,當初決定做呢個project,係有兩個轉變位。首先11年前自己做了媽媽,因為比較年齡大才生個女,覺得有些事,如果唔去盡量做好些,就唔會識得教女。第二個轉變位,是自己2012年入港大讀MASTER,目前仍修讀博士學位課程。在寫論文去接觸中,發現大家好多壓力,更去跳樓,所以自己好想深入了解咩叫教育同大家的壓力,同埋人生唔係剩係自己,為人先開心。說到見到跳樓新聞,Flora更激動落淚。

陳慧珊說:「我女現在已經上中學,佢5歲就已經拎住iPad做功課,我當時都唔識用,佢仲叻過我,死啦,我會脫節,於是我去進修,讀碩士學位。跟住寫論文,好多教授、家長同學生對我好信任,會同我講好多心事,同我分享壓力。後來好多人叫我去學校講Talk,我想過做個節目,深入了解咩叫教育同大家壓力,同埋人生唔係剩係自己,為人先開心。」

陪家長分擔壓力

會訪問15位由50年代至90年代的人,當中包括有宣萱、吳鎮宇、胡杏兒、曾俊華、嚴浩、楊采妮等等,Flora說:「我第一個搵係宣萱,佢係我好朋友,我知佢一定會支持我,她在英國讀書,佢會感染到佢呢一班的人。之後我搵鎮宇,佢由訓練班直至做鱆赤芋A大家都見到他的轉變,佢亦都可以感染到佢鶩茼~代的人,當時佢拍緊《逆流大叔》,佢即刻過來搵我,每次開會去鎮宇家,都見到佢一家人麍蛦B。第3個搵鼢N係當時仲大肚的胡杏兒,所以過程幾漫長。」Flora今日將同老公一齊出發去美國,走訪曾俊華在美國的學校。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻