logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】黎汶洛想選區選 被譏出謐m世

2019-01-03
■神駒形容攝石黎係「姣婆守唔到寡」。仇思達fb截圖■神駒形容攝石黎係「姣婆守唔到寡」。仇思達fb截圖

長年俾人恥笑讀唔成書就學人走去做政棍鵅u香港眾志(中箭)」前副主席攝石黎(黎汶洛),似乎鷊s一年龠}始又成為大家黚漪`。「無敵神駒」仇思達日前發帖恥笑鷁颿衒鬫菑v大頭橫額巀嵽蛨丑A揶揄佢明明之前話自己會專心學業,點知轉頭又想出講黻狤鵅C有眼尖嚘竷薇ㄗ嚄嵽蛨嚝遾B自稱「總幹事」扮晒洁A仲奉勸佢咪再出謐m世做炮灰。

自封「總幹事」邀功

神駒日前發帖,話攝石黎消鷚洃@段時間之後,近期似乎又想上磁刷存在感,印晒橫額話自己成功爭取乜乜乜咁,就恥笑佢:「呢隻『學民(學民思潮)』餘孽真係死而不僵,又話專心學業,而(M)家又姣婆守唔到寡,死返出褶Q選區議員!」

唔少網民都揶揄攝石黎衝出蟆筋隋ョA網民「Kwokchun Cheng」就恥笑:「傻仔,民建聯鬖w達開始入伙鶧}已經落髐H做洁I」

「呆靈」就寸:「又出返黎(薄^,到底佢同腎弟(盧斯達)邊個比較多『老是常出現』?」

有眼尖嚘竷蟈N見到攝石黎鷎遾B自稱「安達h總幹事」,質疑屋h哪來的總幹事。

「Sn Chan」就問:「乜家麉h有『總幹事』做架(謘^咩?」「Tik Dylan Kan Sn Chan」就話:「屋h有互助委員會同看更就聽過,總幹事?當條屋h係大學宿舍,玩上莊呀?」

被回帶質疑語文差

其實要提攝石黎咁有心選舉,都要好有勇氣先得。2016年立法會選舉時,佢本身都話要選九龍東,結果因為冇錢所以冇聲氣,只可以睇住羅冠聰去選港島,再睇住佢DQ埋射晒蠵落海。

早排佢參加社工註冊局成員選舉,結果得700幾票,俾人大幅拋離,又一次斷鰼籪禲C唔止圈內唔睇好佢,連網絡紅人「瓊姐」都恥笑過佢,皆因佢文憑試得4科二級,其中英文仲得一級,連「瓊姐」都笑佢連基本語文能力都冇,仲學人選立法會,真係分分鐘睇唔明文件喎!■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻