logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

廣州音樂會全場爆滿 許靖韻提早被嗌安哥

2019-01-12
■各地粉絲專程前來支持。■各地粉絲專程前來支持。

香港文匯報訊 因為參加內地選秀節目而爆紅的許靖韻(Angela)日前於廣州中央車站展覽廳舉行第一個售票音樂會《Angela First Tour 廣州站》,近千人的場館全場爆滿。

近兩個小時的演唱會以歌會友為主,當晚Angela換了兩套衣服,除了騷唱功外,仲大晒音樂才華,更一口氣用鋼琴自彈自唱四首歌。Angela話音樂會前期待之餘又緊張,「鶻s州第一次有自己賣飛的音樂會,開騷之前都好緊張,但係又冇乜時間緊張,因為前後得兩個星期去準備成個音樂會,排練、諗歌、度rundown。一路都冇特別去諗過自己可以有賣飛麰絳硊|,覺得呢件事好似等鬫n耐、好期待,然後又好快就發生。」

粉絲製「粉紅海」

第一次開騷,Angela話有好多難忘事,當中有觀眾嗌「安哥」印象特別深刻,「其實之前都冇特別諗安哥洁A到鰳u正開騷時,我都未唱完,躝[眾已經嗌安哥。其實之前隊band都有問過,如果齯H唔嗌安哥咁點?哈哈。所以係好開心,鬺琤摯菃黈伬埭N嗌安哥,同埋覺得好搞笑。」而歌迷的支持亦令Angela好感動,「我知道有好多粉絲係特登買機票飛過邁誧痦臚@個音樂會,又要book酒店,呢樣洇琱w經覺得好不可思議,同埋好感動。」Angela更表示要特別多謝陳芳語和吳香映的粉絲,「因為佢]黚輓歲ㄕ陸e花籃過薄A真係好開心咁多人支持。」

粉絲們除了親身到場支持,更做了好多有心思的事情,「我一入到去化妝間,就已經見到擺滿晒佢]送黚賑鶡滼J糕、^布都係粉紅色、氣球都係粉紅色,全部炡ㄚY粉紅色,佈置髐@個好靚鴾ぃ弦﹠q我。會場門後,佢]擺鬫n多花籃、好多可以畀人打卡麍萛堙A做鬫n多好有心思洁C之前粉絲話如果我開騷,佢]一定會為我準備一個粉紅色黈,即係佢]會拎住粉紅色嚙O棒。音樂會當晚我真係見到呢個粉紅色黈,但好搞笑麉Y,個粉紅色黈,去到音樂會尾聲時有釂N電,哈哈哈。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻