logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】手機號碼零遮掩 毛婆爆他人私隱

2019-02-12
毛婆貼中聯辦邀請函,順手公開中聯辦人員的手機號碼。毛婆貼中聯辦邀請函,順手公開中聯辦人員的手機號碼。

做得「民主派會議」召集人,係咪連基本鼢L重同保障人]私隱都唔識呢?話說毛婆(毛孟靜)噚日鐪acebook上載中聯辦張邀請函,入面有中聯辦人員鴾熅鷒厭X,但毛婆一於少理,冇遮冇掩直接上載,完全唔尊重人]私隱。

佢咁做係有心定無意呢,就好難講鵅A要反對派仔細睇文件,哪怕只係一頁,都真係好高難度謘A所以都唔排除佢係真係冇為意鵅C不過,毛婆似乎見到個問題都唔諗住改囉。網民「Chung Siu」已經留言話︰「打6×××××××,搵趙生留位......」擺明想搵人搞事,但毛婆明明一直都有覆網民留言,理應睇到呢個問題,但個邀請函繼續係原封不動咁掛鐪b度。佢係咪有心搞事,相信市民都自有公論苤C ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻