logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】戇橋毛婆張超雄 唔肯傾偈被鬧爆

2019-02-12

唔請反對派,班人又覺得自己不被重視;請佢,佢又話唔想「風花雪月」。唔少網民見到呢班食個飯都要斤斤計較鴾牊麍議員,都忍唔住鬧爆佢]連溝通都拒絕,到底點樣為市民做有建設性翵ヾC有網民亦話如果話「風花雪月」就唔去,呢班議員真係千祈唔好再去任何宴會w啊。

反對派班人為鱄n做騷話唔去中聯辦個團拜活動,不惜抬出一堆懶晒高大上鼤z由,好似公民黨個戇橋(楊岳橋)就話「風花雪月冇意義」;工黨「假難民之父」張超雄就話冇必要去同中聯辦「嘻嘻哈哈」;「民主派會議」召集人毛婆(毛孟靜)仲誇張,話入中聯辦係「罪名」w。

「政治需要埋^講數」

佢]咁都講得出,雖然有佢]自己鶦Z支持者撐場,但好多網民都唔受呢一套,認為始終都要有溝通。「Sze Hung Chan」話︰「政治有時好現實,要埋台(^)傾偈講數,不溝通,會有作為?與其坐以待斃,倒不如用其他溝通的方法,找出一個雙方都認同的價值觀點,凡事都反對,事事都有陰謀論,此等政黨難有長久的發展。」「Kwok Yiu Leung」亦表示︰「他們真是作繭自縛鴽C級政棍,選他們的市民真要想想,這樣如此沒有政治能力,連溝通都懶得做的人,如何為你們做點有建設性翵ヾC」

更多網民似乎覺得同反對派講道理都摰臐A寧願花式寸懮]。先睇下針對戇橋黚d言。「Ng Alex」話︰「所有宴會、團拜都是風花雪月,楊生千萬不要去任何宴會。」「Fong Kwun Shing」反問︰「咁去英美屈香港無自由又成日去?」「Joyce Chan」就話︰「市民都看不到公民黨對香港市民真正福址(祉)有什麼誠意!」

「Janny Chan」就針對毛婆鵅u入中聯辦係一種罪名」話︰「你已經係一個罪人啦。」「Alex Wu」指出︰「民主黨又不是沒入過。」「Judy Ho」附和毛婆︰「冇講錯呀!點同老細(闆)交代。」「James Poon」講得再白齱J「是的,金主講明輕則扣人工,重則炒尤(魷)!」

張超雄都有份,唔少網民都順住佢句唔同中聯辦「嘻嘻哈哈」去寸佢,最經典麉Y「Joseph Li」黚d言︰「對!對!張超雄只需要跟假難民嘻嘻哈哈就夠了!」

仲有纗鵀身茪牊麍齔L差別批評。「Mei Wong」就諗起上次佢]約唔到特首林鄭月娥就嘈單牉隉J「唔請佢地(])又話打壓睇底(低)『泛民』,請又牙(阿)支呀(阿)左,又驚有入冇出,好心喇。」「Azh Deng」就質疑班人幾時變到咁嚴肅︰「咁係(騿^好實務又嚴謹的立法會大會上所見到的語無論(倫)次,大吵大鬧,或其他亂象又如何理解?!」「Gunboon Tsoi」亦話︰「乜『泛民』有認真和中央官員傾談過咩?每次都係舉齔P,叫幾句口號,就集體撇驉I」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻