logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

爆志偉是大地主日本開民宿 譚詠麟:他打跛腳都唔使憂

2019-02-22
■譚詠麟在農曆新年去了日本旅行。■譚詠麟在農曆新年去了日本旅行。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)譚詠麟(校長)前晚帶同旗下歌手、前Square成員趙浚承(Gary)到九展為ViuTV全新音樂節目《譚音樂譚欣賞大本型》錄影,現場更有港版羅拉朱芊佩(小朱)出席。校長剛去了日本旅行,他又大爆去年曾去過曾志偉開設的民宿,大爆對方現在是大地主,在伊豆、大阪都有開設民宿,更笑對方「打跛腳都唔使憂」!

校長表示農曆新年去了日本旅行,此行主要是食和玩,笑問可有學老友曾志偉自駕遊?校長笑說:「佢係鶶椰a,我唔係嘛,不過都唔關佢事,佢都好無辜,我]仲笑佢上年中完3T後,一路好似獲利回套咁,不過今年無事豲漶A所有衰炡ㄦ|走晒,亦唔需要解釋咁多,大家有眼睇。(志偉有冇叫你唔好隅恣H)傻鵅A我日日都間A司機坐鰨Ы銦C」問到校長可有和志偉一起去過旅行?校長表示去年才去過對方開設的民宿,大爆志偉現在是大地主:「志偉鬘鴩均B大阪都有開設民宿,好犀利,所謂矮仔多計,佢真係打跛腳都唔使憂,我都想毆佢。」

談到工作,校長表示剛完成了與許冠傑在澳門合作開的騷,日內又要為新碟錄音,檔期如無變的話,工作已排到十一月。

批准旗下歌手拍拖

另外,校長又向傳媒全力介紹之前一直跟他走巡唱的旗下歌手Gary,笑指對方有兩個願望,第一個願望是加入明星足球隊,已經實現,而第二個願望是做歌手。

Gary表示多得校長鼓勵,在兩年多前去了北京參加《星光大道》,最後拿到全年第三。校長稱對Gary教導很嚴格,Gary亦稱校長每一次對他的演出都有評語,但不會太苛刻,會就住來。問到校長會否不准Gary拍拖結婚?校長笑說:「做咩都可以,點解唔做得?咩社會呀?(你做得的佢都做得?)當然啦!拍拖OK鵅A我都見過佢女朋友,唔錯,見家長當然要喇!」至於可會提醒Gary返內地工作要小心美少女陷阱?校長就說:「好自為之啦!」Gary自言有抗體,會識得抗拒。他又表示很開心稍後可同校長合唱自己所作的歌曲《男人的浪漫》,是很大的禮物。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻