logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

霆鋒出烹飪書要考慮周詳

2019-02-26

香港文匯報訊 新一輯《鋒味前奏》前晚在ViuTV播出,一如以往,主理人謝霆鋒每集都會教大家煮一道菜、火火任主持,不過今次仲有新加入攝影師劉翁(Sunny Lau)客席主持。第一集,霆鋒就教大家煮「紅酒炆牛肋骨」。

首先,霆鋒將預備的牛肋骨上粉,企側邊的火火就問有乜可以幫手,霆鋒話:「麻煩你幫我將粉拍上去。」呢個時候,火火睩大對眼面有難色,原來佢唔知乜係「拍粉」,霆鋒就笑住話:「即係將牛肋骨印到佢白晒。」火火即刻恍然大悟。而火火拍緊粉的時候,霆鋒煮一個芡汁,「呢個底法餐之中係最常見的,叫mirica,有西芹、紅蘿蔔同埋洋b。」

霆鋒煮緊的時候,火火就趁機問佢來緊三月十七日「演唱會」詳情,劉翁即刻代答:「係呀係呀,張海報係我影。」之後霆鋒就解釋呢個唔係佢個人演唱會,「係音樂會,仲有好多其他人,唔係淨係得我一個,我自己會有六至七隻歌,但係其他樂隊都有好多歌。」

火火又問到係咪會出cook book,霆鋒就話要花好多時間,因為唔想求求其其,「中餐最大鑊就係鹽少許、跟住又糖適量,咁點算呢?如果我真係要做,我唔希望係『少許』同『適量』,係真係要磅出來。」劉翁就話做cook book唔同影寫真,霆鋒表示認同,「我們的『皺』咪去洗個面、補個妝、整個頭咪OK囉,你一碗白飯,佢唔出煙,你點拍佢都唔好食!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻