logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

胞姐超雲追求者眾 超蓮爆家中成花海

2019-03-01
何超蓮何超蓮

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)何超蓮日前上載露背浸酮u相到社交網站,事後她自爆被媽咪鬧,昨日她以黑色低胸打扮到中環出席化妝品牌活動,問到可會又被媽咪鬧?她笑說:「呢身黑色係型格打扮,好小事,唔低(胸),今日遮住晒,要女人味,(事前要畀媽咪過目?) 好多衫都同媽咪交換荂C」

前日是超蓮胞姐超雲生日,問到如何慶祝?超蓮笑說:「好好笑,家姐話要一隻烚蛋 ,但媽咪唔識整。」她又大爆超雲已收到很多花,屋企都變成了花海,問到她送什麼禮物給姐姐?她坦言還未送,看看她想要什麼禮物。問到花束是否追求者所送?超蓮就賣關子說:「唔知係唔係男仔送,你問返佢,佢咁靚女應該有,佢追求者眾, 但佢冇同我傾感情事。」她又大讚家姐好有勇氣,在社交網寫上自己三十歲,換了是她就不敢了,她會寫少十年,現在她都不想講真實年紀。

說到可知超雲三十歲有什麼生日願望? 超蓮表示 都是工作行先,跟她一樣, 跟自己差不多都不是向結婚方向,而且家姐都唔心急。 問到為何超雲近年變得深閨?她說:「我諗每個年紀都唔同,可能佢覺得舒服齱A 家姐性格比較文靜, 似媽咪 ,自己就嘈齱A似爹],(祝福家姐搵到真命天子?) 睇緣分,我都未搵到,佢都唔憂趕住嫁,佢望落似廿頭,現在都冇話廿九加一就要結婚,呢個年代大家都遲婚。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻