logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

惠英紅若再姨 話派比基尼照福利

2019-03-01

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)惠英紅(小紅姐)與陳豪昨晚到灣仔出席國際珠寶系列晚宴。小紅姐表示已準備了戰衣出席亞洲電影大獎頒獎禮,問到戰衣是否會很性感?小紅姐笑說:「我性感得去邊呀?我凸出螺冇人睇啦,唔好同後生女去搶,後生女應該show多洁A我]唔使啦,(性感由她們去爭,獎就留返畀自己?)唔係,莊重少少,合乎返自己年紀,我後生都試過性感,畀人試鵅C」

2千萬保育輝煌紀念值得做

說到不少美魔女都上載泳照,小紅姐自爆都有不少泳裝相,去年旅行時都有茪騋禰尬v相:「如果我再咧儤就派福利,咁我就派比基尼啦,都仲得鵅A咁痦茖虳O排學攝影,仲買鬙颾蝚鶡漶A好少布的比基尼畀我。」

保養得宜的小紅姐表示平日不用開工就會游水,因不想傷到膝蓋,日前去北京補戲拍一場要跪低的戲時不慎傷了膝蓋,要睇很多次醫生,到現在還痛。

提到財爺陳茂波於財政預算案宣佈會向電影發展基金注資10億元,並把電影製作融資計劃的製作預算上限提高,小紅姐開心說:「好呀,我出道頭十年,係香港電影最蓬勃,試過一年香港的產量係四百幾套,現在雖然好多合拍片,但總體香港本地都唔夠廿套,香港係東方荷里活,其實我覺得政府應該出少少力去令行業輝煌返,始終香港唔係一個大的地方,如政府肯資助娛樂事業,收益會大好多。」

另香港電影資料館獲撥款二千萬元,增聘技術人員及添置器材,將急須保存的電影孤本和電影菲林數碼化,讓下一代有機會認識和欣賞珍貴的香港電影文化遺產,她認為是值得去做的:「邵氏有五十套我的電影賣畀天映,係已修復好的,咁我至可以收藏返自己孎@品, 自己都好想買回經典電影《黃梅調》、《虞美人》,如真的有撥款就可以修復,否則底片很易會爛同會花,二千萬對於保育返輝煌年代的紀念,唔係大數目,係值得做。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻