logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【本報消息】香港短途好手凋零

2019-03-14

怪事成日有,今年特別多;有過案底鵅u歡樂小子」,長達三年唔准跑夜賽,點知忽然暗中被解禁,報鰿Q晚賽事,競賽小組先披露原委,雖然拆得掂,但就有多少「兜」味囉。又好似剛周日的一班千二米草地,竟然出現四匹馬參戰,要知道一班賽第五名獎金亦有91,875元,馬主分得六萬元,扣除約八千元報名費,夠一個月養馬費有餘,唔通蠸m馬師及馬主嫌錢腥?當中出現了甚麼問題?是馬匹不足?賽程編排不理想?還是其他原因?相信有關人等會作檢討。咁點解有錢都唔執?睇番呢場千二米限九十五分或以上,照計呢個範疇少極都有六、七十匹,撇開四歲精英留力打m大賽,再減埋當日第八場九匹跑千六米,仲有好多短途馬可以湊興,好似三戰三捷「帝豪福星」咁,其餘「旺蝦王」絞腸痧要W;「五十五十」、「天下為攻」、「翩翩」、「小巨人」停課多時,「首映」放草到四月尾,次一皮「真好彩」流鼻血,咁你話仲有乜短途馬?可以想像麉Y下月千二米二級賽,又係「紅衣醒神」鬥「爭分奪秒」單打獨鬥局面。

另一方面,澳洲農業及水資源署前年年底突然向香港實施限制,凡香港本地或途經香港黻角@律唔可以直接運去當地,就算曾經鰣輕銗X賽嚙D洲馬,都要去其他地方停留檢疫一排先返得去。呢項禁令嚴重影響鱁邢|同澳洲賽馬機構鵀X作關係,最近終於局部解禁,澳洲馬征港回程再冇入境管制,但係香港本地馬依然唔可以直接去當地。澳洲當時推出馬匹出入境限制,係擔心馬會黿q化馬匹訓練中心運作後,本地馬經常往返中港兩地會出問題,明顯係信唔過內地檢疫制度,嚴格謠翮曮Y針對馬會。有時又難怪人]咁小心,英國最近就因為馬匹疫症要全面停賽,賽馬同育馬係澳洲鴾j產業,爆起馬匹疫症肯定損失慘重,就算馬會咁高國際聲譽,都消除唔到人]戒心。

鷏T制令實施呢年幾時間,無論馬會同澳洲賽馬機構都唔多過癮,澳洲劗銆薽Y唔敢派馬過褻]國際賽,少鱄荈Е恔仱角j國參與自然失色不少。繼續維持禁令,係兩邊都冇蚍ヾC平心而論,馬會高層過去呢段時間做鬫n多洏O雙方破冰,馬會一直表現非常忍讓同有胸襟,冇話一刀切飛起墨爾本盃賽日呢籪g典大賽。無論點都好,大家都係睇利益,睇鴾U個月尾麉a軍賽馬日,有冇澳洲馬重臨出賽。最理想梗係快籪扆ㄧT令,本地退役馬運返原產地都唔使咁麻煩。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻