logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特寫:咖喱飯唔開會 門外鬼祟偷窺

2019-03-31
■范國威偷窺會議情況。 何俊賢fb圖片■范國威偷窺會議情況。 何俊賢fb圖片

其他反對派議員借許智蒆Q抬走一刻發難,離開會議廳試圖製造流會。民建聯議員何俊賢,就在fb上載一張「議會陣線」議員范國威在會議廳門外鬼鬼祟祟窺探會議情況的照片,並批評此等人的所作所為,完全是在浪費議會時間來做騷,更希望選民在未來選舉時要戴眼識人。

反對派講唔過人,就拉布搞流會已經係常識,但為鷖狻自己「有做洁v,就成日用埋齯p學雞黻答k,真係人唔笑狗都吠啦。何俊賢昨日就鬗牊麍ㄗ咱X會議廳後,鐪b上載了一張范國威離開後鰝虪~鬼祟窺探儱茪龤C

何俊賢鰫垂袑隉G「反對派在國歌法法案委員會中點算法定人數,想搞流會阻礙立法,范國威在門外不進來,仲鬼鬼祟祟在門外偷窺,你話賤唔賤格。大家各自評論呢種議員行為吧,可惜浪費了我的時間、議會的時間。」

佢會後亦向香港文匯報表示,「保安人員『搬』走許智腄A反對派議員齊齊離場後,我看到范國威在門外『鬼鬼祟祟』地徘徊,不返回會議廳,這表示他們根本不想履行議員責任,故意『流會』,相信在電視機前的市民們可以對其行徑做出公正評價,認真考慮下一屆選舉是否要繼續為反對派投票。」

唔少網民睇完後,都恥笑范國威等反對派議員「中二病發」。

「Dicky Choi」批評范國威的小動作:「要反對就堂堂正正反對。正小人!」「Chan Wing Kin」亦道:「以為咁就可以阻止立法?只係再多一次表現衰格!」「Alan Yu」就話:「呢個飯桶,幸獲補選後,仍不知自愛,專愛搞事,不務正業,愧對市民,浪費選民厚愛!」

唔少網民則對反對派經常借故「提早收工」感到不滿。「Susan Wong」就質問:「(議員)每月收政府成十萬銀做鑨洁H!......議員唔做洁A可唔可以扣佢人工或出警告信?」「Shiutunlee Lee」則道:「請病假要有醫生假紙,請事假扣薪金,遲到收警告信,擴(曠)工即炒,合情合理,做工要有規矩。」

■香港文匯報記者 陳川、鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻