logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

訟黨冼豪輝惹民憤 「自己友」為搶票加多腳

2019-04-08
■郭子健發帖不點名潤冼豪輝。郭子健fb截圖■郭子健發帖不點名潤冼豪輝。郭子健fb截圖

來自「堅離地城」公民黨今年黻狤鵅u推介」之一、青衣地區發展主任冼豪輝,近日出帖宣佈「成功爭取」為青衣中提供機場巴士服務,但原來係要現行鴾琱h兜多3個站,結果俾青衣區甚至葵涌區鴭~民鬧爆。所謂眾怒難犯,囓迨擐P佢扮到好friend巀狺矷A以至其他反對派中人都由於區選近了,即刻紛紛與冼豪輝割席,仲要潤多兩句w。■香港文匯報記者 陳川

冼豪輝此前鐪b發帖,話公民黨葵青團隊自2017年先後多次同運輸署及龍運巴士代表會面,商討為青衣中南提供機場巴士服務麉媊部A龍運巴士就回覆接納佢]麉媊部C但佢鴭瓵蚴媊部A就係要目前由葵涌去機場鞝32線,鬘h到葵芳新都會廣場後要鰜C衣中兜多3個站,包括青衣碼頭等先返回原本路線去長青h,再到機場。

「成功爭取」A巴兜路害青葵人

結果,無論青衣區以至葵涌區鴭~民都劣評如潮,話設立A線鴷堛煽N係要快,無理由要架車兜來兜去,有人則話該路線巴士現時鵀瑽鶿[經常爆滿,兜多幾個站、接多曮只會越搞越禍。

眼見冼豪輝俾人踩,其他反對派梗係趁機踩住自己人麉芶擗W。之前一直同冼豪輝拍晒膊頭影相、扮晒friend鴷薔D黨葵青項目主任韓俊賢,當然唔敢為冼豪輝死撐,更趁對方搞到群情洶湧時踩多一腳「封命」。

韓俊賢郭子健割席發帖鬧

佢鐪b發帖話「A32服務青衣南居民有必要」,「實際上青衣南居民對巴士服務需求極大,我]絕對捍衛我]青康路沿線居民麰憎捉搨n。」佢仲話民主黨團隊一直建議要另設機場A線,服務東北葵、途經青衣中,擺明係潤冼豪輝個建議堅離地啦!

同韓俊賢一樣,之前同冼豪輝扮friend鵅u傘兵」郭子健亦發帖,不點名潤冼豪輝話修改走線時應考慮新增客源是否有存放行李的需要,所以會聯同韓俊賢提出建議,爭取改善青衣至機場/東涌巴士服務,包括另設機場A線,服務東北葵、途經青衣中,等等。

唔少兩人鴾銕貜抴N批評,冼豪輝亂提建議,靠害居民。「Edward Chan」不點名話:「有人不切實際,完全無視A32日常對青衣南重要性,企圖先斬後奏。」Edward Chan」則表明:「強烈反對公民黨社區主任未了解A32對青衣南重要性,不作諮詢,胡亂改動路線!」

「北葵涌交通關注組」批評,冼豪輝個建議「唔止影響青衣南北居民,你仲影響緊葵涌區街坊。葵涌唯一一條可用鞝線俾你呢個『建議』搞到慢驉A機場員工同旅客出門時間會大失預算,我希望你以後提出『建議』之前都諗清楚各方得失,因為你]係『葵青區議會』唔係『青衣區議會』。」

郭子健在回應「Edward Chan」時就扮晒好人,話「我相信冼生是真誠為青衣人服務,而他亦已致歉,不如集中討論大家需要甚(什)麼服務,然後一同爭取」喎。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻