logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

范國威屈內地危險 搞團北上跣街坊?

2019-04-08
■網民回帶范國威一邊恐嚇話「返大陸好危險」,一邊又搞內地團。 fb截圖■網民回帶范國威一邊恐嚇話「返大陸好危險」,一邊又搞內地團。 fb截圖

反對派在特區政府修訂《逃犯條例》一事不斷危言聳聽、散播恐慌,令人回想起立法會討論廣深港高鐵的「一地兩檢」安排時,所採取的是同一伎倆。有網民近日回帶,反對「一地兩檢」的「新民主同盟」立法會議員范國威,一邊話「大陸好危險」,但就帶街坊返內地旅行,真係口裡說不,身體很誠實。

一味靠嚇抹黑修例

成班反對派猛咁抹黑《逃犯條例》修訂,有網民睇穿呢班人事事都危言聳聽黻答k,騿u北區」fb專頁中回帶范國威,一邊恐嚇話「大陸好危險」,一邊就搞旅行團帶街坊返內地「犯險」鴭麂ヾG「香港人面對呢d(齱^如此不誠實的政棍是否又要含×投佢一票?」

有網民對此深有共鳴,仲貼出范國威及其「新民主同盟」黨友任啟邦、關永業舉辦多個內地旅行團的橫額。

「陳嘉樂」話:「口說不,身體卻很誠實......」「Jess Lai」就揶揄:「龍門既(鵅^野(洁^......都係睇你點睇。」

「Zoe Chan」亦曲道:「佢(范國威)上去就好危險,可能分分鐘關都過唔到。平時佢]狂歡三寶咪攪(搞)欓※坉琚]畀)市民上去視察民情,有咩洠ぇ}叫灝輓椰璆死先,佢梗係關人啦!係囉!唔係高鐵好危險麉均A點解又叫人去?」■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻