logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】河童話鬱悶睇《復4》 被踢爆買定飛扮

2019-04-26
■黃之鋒話自己係半夜臨場買飛睇《復仇者聯盟4》喎。 黃之鋒fb截圖■黃之鋒話自己係半夜臨場買飛睇《復仇者聯盟4》喎。 黃之鋒fb截圖

臨時演員都係演員,唔該專業灠捸I「香港眾志」秘書長黃之鋒(河童),騿u佔中」九犯判刑鶪暾N話心情沉重,但結果係沉重到走鬙h睇戲,仲大條道理話係「嘗試找個原因讓自己放空一鵅v喎。有網民質疑揶揄佢明知鶪擃Y九犯判刑仲晨早走去買定飛睇戲,就唔該唔好扮到好關心九犯咁啦!有人就揶揄佢係去睇戲進修演技,想日後有事時交衋葩N唔會咁屎咁話。

全港無飛賣 仲話臨場買

黃之鋒前晚鐪b發帖,話自己「從清早前往法院聲援,到下午目送囚車將四人即時還押,接著(荂^處理眾多外媒訪問至晚間,腦裡近乎一片空白,也沒有時間整理個人思緒。......整天下來,固然身心疲憊,但我更害怕的是因循與麻木,嘗試找個原因讓自己放空一下(鵅^,結果在深夜時份(分)便購票,進場看了《仇(復)復(仇)者聯盟4》」。

佢仲話套戲「對於怎樣應對挫敗與迷失,如同在絕處逢生,還有介乎宏願理想與私人情感的拉扯,即使談不上非常具啟發性,看畢也算是可以打打氣」咁喎。

睇戲就睇戲啦,學咩周柏豪寫潮文呢?寫錯電影名都唔止,黃之鋒鰫垂袬縐嚌{時起意,竟然騿m復仇者聯盟4》剛琱W演、全港戲院都爆滿黿〞p下臨時買飛都買到,「你信不信?反正我是不信了。」

網民「Kamiry Hon」就質疑:「仲有即日位買架(謘^咩?」「Yiu Yeung Ho」就直指要害:「一早買定扮下(鵅^心情唔好入場睇唔得咩!」

畀完戲人睇 再吸收演技

「Wah BoBo」就道:「果然生於亂世,你有你受靶,佢有佢享受。」「陳賢」直指:「呢條滑頭仔,抽完水咪誤(娛)樂幭o!唔通去開反思會咩?」「Gaiuswon Jireh」也道:「人生如戲,全部都係做蘇(騷)為兩餐隉A睇開D(齱^啦!」「Psu Kw」揶揄:「做完戲比(畀)人睇,就輪到自己去睇人造(做)戲,吸收嚘t技。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻