logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

陳豪笑認家中無地位 蕭正楠跟「小三」拍劇

2019-06-14
■左起:蕭正楠、陳豪、李佳芯、曹永廉和黃子恆合作拍新劇。■左起:蕭正楠、陳豪、李佳芯、曹永廉和黃子恆合作拍新劇。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳豪(Moses)、蕭正楠、曹永廉、李佳芯(Ali)及黃子恆等,昨日出席無邢s劇《愛美麗狂想曲》造型記者會,劇中飾演花花公子的阿廉更透露與Edwin有咀戲,二人影相時更作狀咀嘴。

Moses表示劇中飾演公關公司老闆,Ali則是他的助理,兩人會有曖昧關係。二人多次合作可說是老拍檔,Ali 笑說:「今次有唔同,表面我係阿四,但私底下我係食住佢,仲會幫佢追女仔。」Moses則說:「之前兩次我head 住Ali,今次就畀佢食住,佢係小老虎。」Ali 又透露二人會有激烈戲份,她會潛入Moses屋企,還會啎W他張床。問到Moses現實生活中可有被女人「食住」?他即笑說:「結婚後已冇髐@半,加埋三個小朋友,自己只得返五分一,全部都食住我。(鰜峊囍傖N地位?)地位?咩叫地位?不過開心鵅A生存目的都係為佢]。」

黃子恆稱與粉絲保持距離

蕭正楠與曹永廉在劇中會有咀戲,二人一起接受訪問,曹永廉作苦惱狀說:「我唔開心, 有諗過接唔接拍。」阿蕭說:「已經成日同曹永廉呢個『小三』一齊,仲要一齊拍戲對住幾個月,我唔敢同老婆講,驚佢唔畀我拍。」

黃子恆去年捲入偷食內地女粉的桃色風波而被無迅溘獺A被問到是否正式復工?他說:「其間有客串新劇《降魔的2.0》,而今次騿m愛美麗狂想曲》我會演正經生意人。」問到他與內地女粉絲的感情糾紛是否已解決?他說:「鶗顙々妨嶀w經冇聯絡,(女方話要墮胎, 你有冇了解件事點解決?)唔清楚,因為當時件事唔係真,冇可能有呢件事發生, 對方亦冇再搵我。」問到日後會否與粉絲保持距離?他說:「都會,唔敢太close,會保持距離,咩原因都好,都驚佢]會唔接受我呢個人,又驚佢]會驚,首先要做好自己。」他又聲稱現時沒拍拖。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻