logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

陳庭欣為拍泳裝減肥三個月

2019-06-18
■陳庭欣同翟威廉到沙田出席慈善活動。■陳庭欣同翟威廉到沙田出席慈善活動。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳庭欣(Toby)、翟威廉、周志文及陳苑澄等人前日到沙田出席慈善活動。以背心短褲現身的Toby,近日又在社交平台上載泳裝相,她解釋是為了宣傳即將播出的《3日2夜》,笑言現在每隔年幾拍一次也不錯,如太密就會辛苦:「我每次茠a裝都要閉關三個月減肥,我唔想一下子減得咁厲害,所以鶿q時間會慢慢減少食量,最後一個月仲會謝絕所有飯局,連男友約都唔食。」

問到會否跟同場的「Happy Live」成員翟威廉及周志文等Jam歌?Toby她自嘲歌藝欠佳:「雖然我有跟歌唱老師學唱歌,但唔想嚇親人,我有上過『Happy Live』麊蝦翩A佢]叫我帶埋隻鸚鵡去轉移視線,唔使唱咁多,我隻鸚鵡都識唱一句Happy Birthday。」她又稱有時做活動司儀都要唱歌,但不知為何記台詞OK,就是記不到歌詞:「之前同楊明出席Annual Dinner,佢唱歌唱到一半就落台握手,有半首都唔使唱,我真係學到洁C」

翟威廉透露最近嘗試作曲,他笑言反其道而行,希望今年成事,問到是否自己主唱?他笑說:「總之唔會係我唱,交畀佢]唱,我就學極都唱唔好。」

周志文表示最近跟翟威廉學彈結他及彈琴,開心得對方義務教他。陳苑澄稱為了演出,事前要練習多次。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻