logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

合唱《掃毒2》主題曲 古天樂唱功獲劉德華讚

2019-06-29
■劉德華(左)與古天樂(右)合唱電影主題曲。■劉德華(左)與古天樂(右)合唱電影主題曲。

香港文匯報訊 邱禮濤執導、劉德華監製聯同古天樂、苗僑偉、林嘉欣主演的《掃毒2天地對決》將於下月16日上映,而兩位影帝劉德華、古天樂為電影合唱主題曲《兄弟不懷疑》。

雙雄首次合唱,可算是為音樂市場上注入新力量,古仔先笑言:「咁大件事?咁都好可歌可泣啦喎!唱歌我業餘隉A唔好咁講。」華仔聞言也笑說:「我都係業餘到現在,哈哈!諗返起對上一首剛陽味重嚘q,都好多年前同偉仔鵅m無間道》,所以現在市場上都需要返屭k性麰絳皉P歌曲。」華仔有大量音樂作品就不在話下,唔知華仔有冇聽過古仔的音樂?古仔笑笑反問:「華哥有冇聽過我羉q呀?」華仔即說:「有!我都聽過好多,但真真正正講個歌名出來真係幾難,哈哈哈,在錄音過程中,知道古仔會擔心自己做得唔好,但佢睇小鬫菑v,事實上佢做得好好!我幾鍾意佢唱『關係』鶿q,大家留意下。」古仔聽到要為對方評分的話,他立即笑說:「咁我一定係零分,而華哥就一百分!」

《掃毒2天地對決》主要講述雙雄之間的兄弟情,《兄弟不懷疑》的歌詞是出自監製及主角之一的劉德華手筆,問到華仔為這份詞寫了多長時間?他說:「確實寫鰲X耐真係唔記得,寫鰲X日吧,寫黈伬堋ㄓ熊e面諗住同古仔之間鴷S弟情、亦有我自己戲內同其他兄弟之間鴷S弟情!其實份詞主要係想講,大家兄弟之間好客氣,有洃@早講出來就冇事,但大家就係點都唔會講!最後就會懷疑大家,之前儱P情就會變質。」對於歌詞有否給予意見,古仔就話:「佢]有畀份歌詞我睇,我第一個反應係『唔好玩啦!我都唔識唱歌,點畀意見隉z!」

至於問到在錄音時分別腦內想像什麼來投入感情,古仔表示:「諗起最後Ending在地鐵內齔e面,十幾年鴷S弟情,因為大家唔肯聽大家講炴N冇驉C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻