logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

鄭欣宜慨嘆難在樂壇生存

2019-07-22
■鄭欣宜■鄭欣宜

香港文匯報訊 鄭欣宜日前接受訪問,談到無論與親人還是朋友相處,向來都是報喜不報憂,若需要求救首選找朋友,欣宜透露:「好少係我搵許廷鏗,通常佢搵我!佢好似有第六靈感,會感覺到我有灟孎插A跟住就會自動搵過薄I」欣宜又指,曾被鄧小巧的一番說話啟發:「我有一次同佢講,我真係好討厭自己咁情緒化,因為好易ョI佢就話我]一定要保持sensitive,咁先能夠鰤蛜q講故仔黈伬埸P動到人!」

欣宜又感慨現時很難在樂壇生存,覺得歌手沒太多宣傳歌曲的渠道,而提到日前有幸擔任鄭秀文紅館演唱會頭場嘉賓,欣宜則興奮表示:「Oh My God!事緣我上年開演唱會前跌斷腳,然後佢拍片鰝壎皞纀葫飢琤揹臐I所以今次佢一搵到,我梗係Yes啦!而且Sammi畀機會我鬘x上唱《女神》,仲同我合唱,即係佢要準備埋我嚘q,點會有咁好鴾H呢?同埋覺得佢好靚,皮膚亦好好!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻