logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

80大壽慈善拍賣共籌得55萬 莫Auntie獲子女搞生日P做禮物

2019-09-03
■各人為莫Auntie80大壽祝酒。■各人為莫Auntie80大壽祝酒。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)莫文蔚(Karen)的媽媽莫何敏儀(莫Auntie)前晚於尖沙咀某酒店筵開廿二席慶祝80大壽,當晚邀請了三百名賓客,到賀嘉賓包括有薛家燕一家、黃淑儀、李浩林、王梓軒、蔡和平夫婦等。是次壽宴猶如Party般,由Karen及其兄一手一腳籌備,另外,壽宴上更有籌款拍賣環節,慈善拍賣合共籌得55萬。

身穿紅色裙的莫Auntie,獲兒子莫理斯、女兒與女婿Johannes吻賀,之後與子女一起接受訪問。Karen表示媽咪是這個月生日,但前晚不是正日生日,因她要做巡迴演唱,早一晚才由哈爾濱返港,下星期又要飛歐洲。莫Auntie聞言即大讚女兒又乖又抵錫,因為Karen除了為她籌備Party,還用了她歷年的靚相製作了一幅大Backdrop。Karen笑說:「搞呢個Party仲誇張過搞演唱會。(送鱈岑妒哄H)就係呢個Party。(同哥哥夾份?) 佢冇所謂。」她表示Party當晚會唱歌娛賓,哥哥口才好就做主持。莫理斯笑稱自己唱歌會嚇走大家。至於可有準備驚喜?Karen笑指媽媽太醒目,什麼都被她識穿。

Karen揚言明年2月在港開騷

保養得宜的莫Auntie,被問到有何秘方? 幽默的她笑說:「燈光啦、化妝,平時唔係咁,仲有保持心境開心,同埋幫人係好開心,有安樂感,呢禷R唔到。」Karen透露壽宴上會有籌款拍賣環節,為家族基金「莫理氏愛心行動基金」籌款,幫助動物及為環保出一分力。莫理斯指共有廿多件拍賣珍品,大多數是由朋友捐出。Karen指會邀請出得最高價的兩位善長仁翁,分別於她的台灣、香港站巡演上進行捐贈儀式,同時送贈曾於演唱會上穿過的球衣,並順道宣佈香港站將於明年2月8日元宵佳節舉行,場數則未定。

莫Auntie聽到乖女返港開騷,都好開心,並笑言近年忽然做了「跟得媽」, 之前都有跟Karen去巴黎、英國、日本及台灣開騷。問到會想Karen生B?她說:「唔理喇,我80歲點湊?我好享受M家被(仔女)湊。」問到Karen對於內地有酒店出租「餘溫房」一事時,莫Auntie即代女兒回答:「囍袘牊L鬙h就算,今晚生日要開開心心。」

家燕姐送珍珠戒指作賀禮

家燕姐前晚攜同子女及新抱到賀,她透露訂製了南洋珍珠戒指作賀禮,又會上台獻唱英文歌《More than I can say》。跟莫Auntie相識幾十年的家燕姐,表示對方以前是她的上司:「我第一次做星馬錄音帶代理黈伬唌A合約方面有好多英文都唔識,莫Auntie會幫我睇,又好肯教我、做節目又會畀意見、好支持我、好錫我,真係唔話得,所以帶晒全家人薯P佢慶祝,好戥莫Auntie八十大壽開心,仔又叻,個女又係天后。」

日前家燕姐出席活動時自爆在市道不景下接Job,有客戶要求減價三成,她笑說:「要澄清唔係我自己話減,係客戶問我先減,個女都話我唔應該講出薄C(報道刊登後多了工作?)都係,不過減價有期限,聖誕節前都可以,聖誕節後就唔好喇!」她又寄語大家,雖然最近香港經濟和社會氣氛都不是太好,遇到困難要樂觀去面對,不要太絕望, 很多事都可以迎刃而解,就像《皆大歡喜》有一句歌詞「團結一起有新轉機」。

另外,前晚的慈善拍賣合共籌得55萬元,而由杜昆先生所畫的莫文蔚畫像「莫后禪院」,由底價8,000元,最終由善長以8萬元投得。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻