logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

讚愛妻蔡少芬持家有道 張晉:娶到她三生有幸

2019-12-02
■張晉透露兩女兒對弟弟又攬又咀,三姊弟相親相愛很幸福。■張晉透露兩女兒對弟弟又攬又咀,三姊弟相親相愛很幸福。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張晉與鄧麗欣(Stephy)昨日以「愛滋零標籤愛心大使」身份出席活動,並呼籲大家對愛滋病患者不要帶有歧視。張晉家中最近再添新成員,談到太太蔡少芬有1.5億元資產,更有意為擴大了的家庭搬屋,對此,張晉稱不清楚錢財方面的事,但讚太太持家有道,應使則使,娶到她真是三生有幸。

張晉最近榮升做第三任父親,細仔樂兒不經不覺已出世半個月,他透露老婆蔡少芬 (Ada)湊仔雖然辛苦,但也很享受,笑謂今世應再不會有該些機會。問到可有與老婆爭湊仔?他笑說:「我唔使爭,佢都要我幫,呢個BB成日唌A有時老婆餵餵鴷丁B驉A叫我幫手拍醒佢,點知到我手抱埜o仲U,總之換片同沖涼都係我做,因為老婆坐月唔掂得冷水。」

他又大讚兩個女兒很幫得手,會幫手遞毛巾及尿片,見到她們對弟弟又攬又咀及爭住抱,三姊弟相親相愛很幸福。問到兒子樣子似誰?張晉指兒子跟他兒時很相似,老婆亦笑指兒子似小時候的他。

談到家中再添成員,是否要換大屋?張晉笑說:「買得起至算,(Ada說不夠住?)現在間屋舒服就OK,主要係小朋友雜物多,暫不需要,兩個女成日要堔I一張床,我又唔鍾意搬屋,係老婆鍾意貪新鮮感至鍾意搬屋, 好彩佢鍾意老公方面唔係咁。」對於有傳Ada有1.5億元資產?對此,張晉說:「錢我從來唔理,我真係唔知,(佢守財?)持家有道,應使則使係優點,娶到個咁好鵀拲C真係三生有幸,夫復何求。」

Stephy想孖男友演老千戲

Stephy自與台灣男星邱勝翊(王子)拍拖後便經常晒恩愛,近日兩人更以情侶檔一起拍廣告,Stephy笑說:「都係工作隉A冇刻意放閃,係因為我]都覺得呢個品牌好好,而且拍出螳蘆G好,又係聖誕節主題,可以寓工作於娛樂,佢又可以飛過來見面,慳返張機票(錢)。」 問到會否以情侶檔拍戲 ?她坦言不介意在其他工作上與男友合作:「主要睇作品,覺得唔一定要鶺舅仇ㄟ窗A唔好咁悶,可以做其他,(演母子?)演母子唔接,可以演敵對,我鍾意睇老千電影,可以我騙佢財,互相呃對方,但唔好搞到我係騙財騙色。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻