logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

謝霆鋒澳門美食節台上勁歌熱舞

2019-12-03
■謝霆鋒■謝霆鋒

香港文匯報訊 由謝霆鋒主理,於澳門美獅美高梅舉行的「美獅鋒味搖滾美食節」第一日一眾歌手包括:內地歌手劉郡格、許靖韻、王灝兒(JW)、新加坡歌手董姿彥等,昨晚陣容加強,請來容祖兒及羅力威助陣。

為配合搖滾主題,羅力威以皮褸Rocker造型上陣,演唱觀眾熟悉的《雙子情歌》後,又唱出三首自己作曲的作品,更自爆上台前喝了一罐啤酒,演出依然高水準,唱完第二首更笑說:「可唔可以飲多一罐啤酒?」十分搞笑。

祖兒出場前,霆鋒突然衝上台親自介紹祖兒出場,令現場再度升溫。《隆重登場》前奏響起,全場觀眾尖叫連連,祖兒跟Dancer大跳勁舞,台下觀眾更邊跳邊唱,十分投入。有觀眾大叫:「你好靚呀!」祖兒大笑:「我好靚呀?吹到成個癲婆咁都話靚呀?不過我幾鍾意呢個戶外黈薵^。」接茷K唱出《悲觀生物學》及《心之科學》,最後以經典歌曲《痛愛》作結。

隨後,一身白色廚師服的霆鋒以《玉蝴蝶》、《潛龍勿用》等歌曲登場,將氣氛推至高峰,之後霆鋒以多國語言和觀眾打招呼,並說:「好多謝有一個咁有型奰藿眝q我]做一樣咁黐線洁I今日特別準備髐@首十七年冇唱過嚘q。」然後便唱出《281公里》。霆鋒表示:「要多謝呢兩日來自世界各地麊B友、台前幕後鴾u作人員,好希望將呢個concert帶到世界各地,送上最後一首歌《活紓IVA》!」唱完後觀眾不斷叫encore,霆鋒亦順應要求唱出《謝謝你的愛1999》。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻