logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

吳岱融開心獲觀眾認同演技

2019-12-03
吳岱融和張振朗出席活動。吳岱融和張振朗出席活動。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)吳岱融、張振朗、何雁詩、蔣志光、車婉婉、歐瑞偉、韋家雄、曾航生等昨晚到將軍澳電視城出席台慶劇《牛下女高音》祝捷晚宴,並筵開十二席,會上又公佈大結局7天跨平總收視30.7點,成了本年八點半時段劇集單集收視冠軍。

對於劇集有好收視,吳岱融表示好開心,因聽聞公司有三十點收視才會請食飯,相隔多年返來遇到好角色觀眾支持非常感謝,好開心能遇到大爆這個角色。問到會否開拍續集?他說:「唔知,監製決定啦,不過二月我會拍TVB新劇。」《牛》劇叫好又叫座,問到會否期望姨?他坦白說:「之前覺得有得姨就更加好,有時鷁顗器D觀眾反應好,有鍾意你鴾H係開心過得獎,同埋有更多工作實際好多,M家都有虃s告,個人及合唱團都有,雲頂做騷都有,之後鬖N隆坡又有慈善騷。」

張振朗早前為台慶綵排跳舞時,不幸被吊在半空的攝錄機跌下來壓傷左邊膊頭,他慶幸沒有斷骨,但出現內傷情況,郁動時發力沒那麼好,原本他要為今個月開拍的劇集《踩過界2》操肌,現時都被迫暫停操練,他又笑說:「個個都話我又出事?不過我都唔算好黑仔,今次唔係打中頭,否則毀容,劇組應變能力好好,立即送我入醫院,出院後我即刻去還神,今年已經還魖潀葛哄A知道自己容易招惹天空物品,M家會學識閃避。」

何雁詩仍在物色公司

何雁詩日前宣佈離開合作五年的唱片公司星夢娛樂,昨晚她出席祝捷晚宴時被問到為何不續約?她說:「純粹因事業上麰鴞],唔係私人問題,想有更出色發展同埋音樂上有多少少意見。」至於會簽哪間公司?她笑言仍在物色中,就像找男朋友一樣, 要找個適合的。她透露與無線仍有藝員及經理人合約:「星夢唔係唔好,係好大鴷郊x,接觸到電視觀眾, 不過呢兩年比自己預期鮥roduction少驉C」

她又否認不再續約的其中一個原因是不想再唱劇集歌曲,問到是否因公司人多分薄了資源?她就說:「又唔關事,但畀我簽約時係多驉A過去兩年出魖潃犖q,自己期望一年出三首,(有冇同公司傾鵅H)都同公司傾髐@段時間,(男友鄭俊弘有冇意見?)佢個人一向冇乜意見,工作上佢會畀我做決定,(下次簽一間少歌手的公司?)好難謘A但合約上會傾得深入少少,(搵巨聲幫朋友搭路?)又未搵,自己唔急鵅C」說到不續約星夢,可會怕影響到拍劇工作?何雁詩語帶不滿說:「應該冇乜影響,就算有都係一部,我兩年至拍一部劇,都想拍多虃@集。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻