logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「乳鴿」鬧爆「612基金」唔批錢 網民諷「得罪方丈」

2019-12-11
■梁翊婷鐪b開post大鬧「612人道支援基金」。 fb截圖■梁翊婷鐪b開post大鬧「612人道支援基金」。 fb截圖

煽暴派大台搞所謂「612人道支援基金」,叫大家捐錢支援「義士」,但就一再俾人質疑攬住蝙唔鬆手。有「義士」就化名「D小姐」向傳媒爆料,話「612」唔肯批資助,搞到佢只可以用法援下素未謀面麉蒏v。唔少網民都鬧爆,連民主黨中委、候任觀塘區議員梁翊婷都鐪acebook開post大鬧︰「明明係香港人的錢,邊個授權你去審批?」結果引薄u民陣」副召集人陳皓桓留言罵戰,質問佢咁樣「係咪互相尊重」。大台咁「唯我獨尊」,有網民就揶揄梁翊婷今鋪得罪方丈︰「妳死啦!『612』都夠膽鬧。」

《明報》噚日(周二)刊出「D小姐」鼣X問,D小姐話自己鰝k援資助下,因為超出資助限額,無辦法起用原本麉蒏v團隊,佢轉而向「612」申請資助,但就俾人拒絕,最終只可以用素未謀面麉蒏v,自己仲因為咁而徬徨到喊,「突然同我講律師無驉A『612』又唔肯畀錢我打官司,我覺得咩都無晒。」

「612」麉H託人之一、嶺南大學副教授許寶強回應《明報》時話,擁有「無限資源」麊k援制度可以為大家提供更大保障,認為有齯H冇辦法由「心儀法律代表協助」,唔等於佢麊k律權利無法行使,仲好絕咁比喻話大學讀唔到某一科,都唔代表冇讀書。

呢鑨翵艭K言論,當然引起唔少網民聲討,紛紛問「612」收埋蠵做乜,「Timmy Poon」就精準比喻︰「即係例如我捐錢俾(畀)你醫病,就係想你去搵私家醫生,點知個『基金』叫你去公立醫院排隊先......×。」

「基金」叫人申法援 議辦都識做

梁翊婷亦睇唔過眼,鐪b開post鬧︰「『612』叫人申請法援,申請到,就唔支援?咁唔駛(使)你搞啦,申請法援我議辦都識做啦!......明明係香港人的錢,邊個授權你去審批?Who are you(你係乜水)?」佢認為,「612」應該蟥n幫人,「唔夠錢就再同香港人籌,唔好阿支阿左揀case(個案)做。愈係咁,大家愈唔想再捐比(畀)『612』。」

呢番人話好快就遭到其他人鴽蟪說A包括陳皓桓就留言罵戰,質問佢先申請法援有咩問題,又話做得「基金」就要有審批,否則就直接做派錢鼤梒景漶C咁點解唔做派錢組織呢?佢又兜話「法律上極危險」喎。陳皓桓仲好寸咁問,咁唔信「612」,咁咪去搵「星火」或「學聯」囉,反問梁翊婷「如果下下即×,係咪互相尊重?」

梁翊婷就留言暗示「612」向來多問題,但大家本住「唔分化」先唔出聲。陳皓桓繼續勞氣反問︰「有無搵過信託人講過?」講到好似信託人話搵就搵到咁。梁翊婷話有,仲好沙膽咁話︰「一班老將唔好躲在『信託人』三隻字後面吧!」陳皓桓就要佢公開細節畀公眾知,梁翊婷就暫時未有回覆。

都有唔少人撐梁翊婷開聲講人話,「Ho Hin Fishman」反問︰「如果基於法援係政府錢一於洗(使)鬙呢個原則儭隉A咁整612蟆腆A×洁H如果唔信任就搵『星火』唔搵『612』, 咁捐蠵可以洗(使)去邊?畀『民陣』買音響,唔信任唔係要監督下點樣善用呢批款項麉均H」「KC Chan」亦話︰「千瘡百孔,今次運動揭曬(晒)出薄C」

大台就點都有人撐鵅C「Suen Yip」話︰「唔准妳鬧『612』。星火直頭唔公開收支呀!」「Westlake Tang」亦「提醒」梁翊婷︰「你好似係候任區議員wo(喎),身份唔同左(驉^就諗清楚先再講野(洁^la(啦)。」「James Pang」揶揄︰「我諗四年後,私怨公怨加加埋埋,阿梁小姐倒嘔幾千票都唔夠還。」「ChiChung Choi」亦恥笑︰「佢真係唔係撈鍐{!出呢段洁A問左(驉^胡志偉(民主黨主席)未?」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻