logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

獲神秘人送99支玫瑰 陳偉琪認方紹聰追求

2019-12-19
■陳偉琪春風滿面,自爆多人追。■陳偉琪春風滿面,自爆多人追。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)處境劇《愛.回家之開心速遞》一眾演員劉丹(丹爺)、羅樂林、呂慧儀、張景淳、湯盈盈、單立文及林淑敏等在「新威龍廣場」開派對,一起食盆菜預祝冬至和聖誕節,並宣佈陳煒(煒哥)加入客串1月1、2日兩集。「細龍太」陳偉琪大談自己感情生活,特別是與方紹聰的緋聞。

「細龍太」陳偉琪(Vicky)近日與方紹聰(奶仔)傳出緋聞,二人被拍到一起放狗,女方又在社交網上載收花相,自爆開工時收到神秘人送99支玫瑰。問到Vicky與奶仔是否拍拖?她即否認說:「唔係呀,激死我喇,我]放狗隉A 因為鶧托Y唐狗,我支持佢領養唐狗。」說到奶仔好像很U她?Vicky笑說:「 我阻止唔到人]......哈哈哈。(係咪追求你?)都算有鵅A 曭嶍u係唔係佢送。(99支玫瑰邊個送?)神秘人送,一開始我真係唔知邊個送,鶪撉薴膝q齯H話一定係奶仔,就傳到個個都以為係。」

不過她也承認奶仔有發動追求攻勢,間中會致電她相約食飯。問到對奶仔印象如何?她說:「朋友。(派好人卡,即冇行?)咩都係朋友開始。(唔落閘?)朋友。」 她又笑言自己未結婚前,個個追求者都有機會,但他要先拗贏神秘人,因為對方也是追求者。

聖誕將至,她表示還未有約會,但每年大多會在屋企打邊爐慶祝,笑問到要是奶仔和神秘人同時約會她,會應哪一位邀約?她笑說:「要睇鴷h邊。(會否安排兩場?)都係食下飯隉C」

煒哥角色長期存在

而加入客串的陳煒直言,開心加入這個大家庭,但因不能對外透露感到很辛苦:「兩、三星期前已經拍驉A拍外景時有街坊見我同《愛》劇劇組一齊都覺得奇怪,但要保守秘密好辛苦。」丹爺亦有投訴:「我仲辛苦,冇機會同煒哥演對手戲,希望之後可以加多幾集,我]可以合作。」

煒哥表示首次演出處境劇,覺得很好玩,有機會也想拍多幾集。問到劇中的角色時,她就大賣關子,只透露是與接龍集團有關,雖然只得兩集,但有很多不同造型,有霸氣又有委屈,都希望出來效果跟之前客串的歐陽震華同樣有重大迴響。

另外,煒哥表示日內會出發到美國登台,聖誕當日才回港,會在空中過節日,男友因有工作在身,故不會同行。今個聖誕是二人拍拖後首個聖誕,問到男友可有向她詐型?她笑說:「冇辦法啦,工作好重要,不過我都有準備禮物。(化身聖誕女郎送給對方?)唔講呢瓥漶I」

張景淳送聖誕禮物給蟹籽

呂慧儀和緋聞男友張景淳一起接受訪問,提到她因一張合照而撮合煒哥加盟《愛回家》客串演出,慧儀笑說:「仲有加少少力水,我問佢得唔得閒,不如薯P我]玩鵅A今次係好難得機會合作,好有新鮮感。(同佢有對手戲?)梗係有啦,如果我係萬能水,佢就係百變煒哥,佢個造型反差好大,我個角色係有求於佢,而佢會係繼續存在鬺]集團,有需要時佢又會出謊陘漶C」張景淳則謂:「其實佢係一個長存角色,網民都估過係咪呢個角色。」

問到冬至及聖誕會如何度過?慧儀表示因明年一月起會逢一至日播映,故聖誕也要開工,正在想辦法申請兒子「蟹籽」入電視城陪她開工,希望屆時可以像往年一樣,可以抽空開派對慶祝。

張景淳則被問到可會送禮物給蟹籽?慧儀即搶答:「總之唔好送玩具。」張景淳搞笑指會送教科書。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻