logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

說話經常鬧笑話 黃建東封媽咪做開心果

2019-12-19
■黃建東指媽媽經常失言,引起大家發笑。■黃建東指媽媽經常失言,引起大家發笑。

香港文匯報訊 藝人黃建東(東東)的舞蹈老師媽媽黃葉慧茵 (Diane) 最近與兒子上《流行經典50年》的高貴性感晚裝造型引起熱話,早前生日獲兒子與一眾舞蹈學生舉辦生日舞會賀壽,邀請圈中好友包括劉晨芝 (Adrienne)、白健恩、組合明歌知欽等出席。除鷛穜萿F東義務為媽媽派對做司儀,好友劉晨芝更為黃媽媽找來兩套晚裝扮靚,東東大表感激:「媽咪平時好少可茤O爣葚芊A好多謝Adrienne幫手搵衫,當晚仲係咁讚媽咪悄壖好開心,完全融入我]家中。 (係咪過鰶咪劗騿H) 媽咪話佢好 nice好sweet,下次要叫埋佢一齊食飯多謝佢,等我聖誕節有假放約下佢先。」東東話希望媽咪教跳舞唔好教得太辛苦,最緊要身體健康和每日開開心心便足夠。

另外,東東常常在社交網站 post出與媽媽的搞笑對話,甚受網民歡迎,其中一則原來是生日當晚黃媽媽與東東好友們閒談中想取笑兒子在家非常「喱啡」不愛收拾東西,說如果兒子肯執拾東西太陽一定從西邊出來,點知口快快講驉u如果阿東肯執洃荈妤q個西度出薄v,弄得滿堂爆笑,東東話:「媽咪講洃嬲唔叻,經常笑料百出,不過就令到身邊齯H非常開心,真係非常可愛。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻