logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「國難士多」派裝備 煽12歲童做「勇武」

2020-01-05
■「國難士多」圖煽動12歲細路暴衝。 fb截圖■「國難士多」圖煽動12歲細路暴衝。 fb截圖

「黃絲」把口就話要「救救孩子」,事實就專呃細路,推佢]去前線做童兵、擋箭牌、揹重罪。一路借賣武裝畀「義士」發大財鵅u國難士多」,就鐪b分享3幅佢]同的12歲、13歲嚝Зㄐu做買賣」儮儭傴I圖,裡面提到??仔原來好辛苦咁儲錢搵佢]買裝備,「國難士多」話會「好型」咁免費送裝備畀??仔,叮囑齱u童兵」要上齊裝為自由而戰,仲要話世上雖然沒有從天而降麰^雄,但有12歲??仔挺身而出咁話。12歲都唔放過咁離譜,有唔少仲有齯H性鵀菑v人盲睇唔過眼,紛紛大叫「心痛」,又留言求求國難唔好叫??仔出去前線「勇武」。

睇返的留言都幾反智,禷懇楞O護孩子鴾隤k,可能係好似網友「Dick Lee」咁「錢PM我,我畀正價。裝備畀佢!我吾(唔)想佢無裝備走到咁前」,乜唔係應該叫瓛虒籅薽峊囍瓻均H

有黃絲求放過細路

有網友則鬧爆「國難士多」不負責任,好似「Wing Yee Ho」就話「咁如果個細路因為有佢]的好儭佼す臚W去,最後死驉A咁國難五金係做好事定壞事。」又質問:「如果有其他12歲細路睇魖怴]M)個post,覺得自己都要出去,結果俾人拉驉A咁國難五金使唔使負責任?」

「Wong Kwong Yiu Aric」亦狠批班無人性鵅u手足」,「如果勸個細路唔好上前線係偽善,咁呢個世界都唔會有善良的人,因為你冇為個細路虓Q。出薛靰妒瑰雩茷Y想守護下一代的成年人!」

其實,呢次佢]講到要送「齊裝」畀班身心都未成熟??仔上去「勇武」,輕則可能令佢]荒廢學業,重則隨時要留案底、坐監,又可能因為模仿前線嚗犰獢A鷎ヴ桭菢潀P學,甚至就此無鬫P情心,大個鬙糬n做賊??。唔少仲有少少人性鵅u黃絲」都「心痛」,紛紛懇求「國難士多」放過班細路。

「Michael Wong 」就覺得呢瓥d任應該「交比(畀)我]大哥哥」,唔少「手足」留言認同。「Joe Kwong」亦睇唔過眼話:「求求你,如果見小朋友咁細,請叫佢唔好出去,叫佢]一定要平安長大,學好外語,學好IT,強身健體,佢]唔洗(使)靠武力,用腦力都會贏架(謘^,我]好需要佢]平安長大。」

其實泛暴派咁樣「害死孩子」認真無恥,M家就算係戰爭都已經唔可以用「童兵」。1949年鴾擗漸豸蓮驤ㄜq明鱁篕琱蝠{鴾H道主義,「使用童兵」罪指的是「參與武裝衝突」,即唔止包括「直接參與戰鬥」,仲包括利用兒童做誘餌、信差、哨兵,亦禁止利用兒童向前線運送補給品。

被爆黑箱營運 基金流向不明

前日更有「國難士多」麉e員工「毒×狗公」鶶s登開帖爆料,話國難老闆李政熙奰蝜B方式大有問題,無論正價同學生價都有利潤,又爆佢]「私鳥gay(基)金」麊鷟去向不明,明顯同「黃絲」所謂「不計成本支援抗爭者」麊鴗艂馴背道而馳,使好多「同事」都已經係十一月尾離開咁話。

其實班「黃絲」唔識諗,買齊裝備令自己完全唔驚食TG,只會迫自己留魒g扔汽油彈麉e線。一場可以和平的示威,只會因為人人齊裝而變成「勇武」。「國難士多」只係打住賣裝備「保護手足」鴭蛣P,食「人血饅頭」薄u發大財」。 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻