logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

汪明荃冀新一年會更好

2020-01-15
■汪明荃(中)祝願大家都身體健康。■汪明荃(中)祝願大家都身體健康。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)汪明荃(阿姐)、田蕊妮(阿田)及蕭正楠等昨日到將軍澳電視城錄影《保良愛心慶新春》。阿姐表示日前已去街市辦年貨,過幾天就要做蘿蔔糕準備過春節。阿姐辦完年貨後,當天晚上就和老公羅家英在家打邊爐。至於有關新春願望,阿姐希望新一年會更好,大家都身體健康,以及香港回復正常,大家開開心心過日子就最好了。

久未現身無赤漯田,受訪時被問到日前缺席台慶頒獎禮,令外間揣測她將離巢?阿田說:「近半年大家都知我成為髐@個旅行家,周圍去朝聖,好似瞬間看地球咁,我係即將離開TVB,但唔係因呢個問題唔出席頒獎禮,係因為我唔鰣輕銦A(仲有幾耐約滿無芋H)仲有個幾月。」她又稱不用感可惜,這個是自然定律,而她跟無赤疑鰜Y仍然好好。

曾與田蕊妮合作拍了兩輯《巨輪》的蕭正楠,問到對阿田離巢會否感可惜?他說:「我唔知原來佢得返咁短約,江湖見啦!(可惜?)唔會太可惜,佢又唔係息影,可能換另一個方式合作,鰣輕鉽n拍劇首選都係TVB,覺得一定會見。」問到他又何時約滿?他就賣關子:「我份約未至於好長,但又未至於要傾,短過鷃A如(老婆)份約少少。」剛與黃翠如由馬來西亞工作返港的他,表示此行是出席品牌活動,其間都有幫老婆影了很多靚相,之前經常被翠如彈唔識影相的他,笑言現時被訓練到對影相有心得,他笑說:「而家張張都靚到唔知點揀,(執相執長艭A如對腳?)梗係唔使執相啦,佢對腳幾長鵅A當然唔好同陳敏之比啦。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻