logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

港人居深圳 能理解懂應變

2020-02-04

居深圳吳先生:為安全都要關

「每日清晨5點起身,6點羅湖開關就趕返香港土瓜灣返工,M家封鷖騿A惟有經深圳灣口岸來回,時間同車錢都用多驉A封關梗係唔好啦!不過為髐j家安全,暫時封關都要啦!」

居香港王先生:為防疫無辦法

「每星期返深圳一次公幹,知道(今日)凌晨會封關,所以提早去深圳,之後來回兩地就受影響,要兜遠路啦,好唔方便。不過為防疫都無辦法,政府措施都係為公眾安全隉C」

兩地有屋張先生:理解政府決定

「元朗有屋,老婆係內地人,故此常住深圳,每日要返港開工。封關後往來會好麻煩,所以決定立即帶老婆來港暫時同住,估計短期內都唔會再返內地。理解政府封關決定,不過唔係封晒,對有需要市民方便齱C」

居深圳陳先生:填健康申報就得

「每日要返香港開工,好彩從事物流生意的老闆好人,知道封關後即叫我暫時唔使返工住。封關梗係唔好,搞到M家趕過關人又多,又混亂。應學內地填妥健康申報表就得啦。」

■香港文匯報記者 鄺福強

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻