logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

國難五金見財化水 發晒爛渣狙擊隊友

2020-02-22

香港文匯報訊(記者 文根茂)泛暴派嚘多利亞社區協會、灣仔區議員李永財日前同「國難五金」合作賣高價口罩,結果好快俾人發現並鬧爆佢]食水深,結果佢取消鰿※吽A叫「國難五金」見財化水。於是乎「國難五金」連同好友鷅穭W連番狙擊李永財同埋所有質疑佢]價高鴾H,希望轉變輿論方向,將蠵拿拿聲收入囊中。

李永財日前俾人發現同「國難五金」合作,原價三百幾、炒價都不過四膜3M翵冀r面具加埋濾棉組合式濾毒罐要賣成500蚊,結果好快俾人發現並鬧爆佢]食水深,結果係匆匆刪帖當冇事。有市民鬺鶗簸]其他帖文下追問佢,以後仲會否同恐嚇要起市民底鵅u國難五金」李政熙合作。李永財才無奈回覆稱,就事件敏感度不足致歉,又稱手法有改善空間,但就未有正面回覆市民提問。

夥老友死撐價錢「合理」

今鑊見財化水,「國難五金」老細李政熙鵀悀矷B自稱「公民記者」鵅u白影」就出帖發爛渣,死撐價錢「合理」,仲批評李永財等人「被人×兩句就受唔住壓力,點出黎(薄^行......被人×兩句就頂唔順,呢班完全唔適合做代議士同涉足政治」喎。

「國難五金」魒潃蚅虧幙鐪acebook聲言:「營商的本質就是謀財,價格隨蚖搢D及供應不足而上升是必然的事。」但同時又咬死自己定價「合理」,叫齯H去深水鶪庢s填地街走一趟了解市場價格。

「國難五金」仲大鬧:「我一直以來有以這場『革命』的理由要你們奉獻嗎?有以他們的鮮血要你們募捐嗎?」仲指責質疑佢鵅u黃絲」「放棄思考,人云亦云,根本跟那些藍絲廢老完全是同一類人,一種完全沒有自我分析能力,只會道聽途說的人形垃圾」。

「國難五金」又繼續狙擊李永財,話佢係「以『本土』自居,打荍靰妒犖X號」鵅u既得利益者」,M家為鬙憎嚙鼤憬}服於網絡輿論,並話果禷R唔到口罩叫人派等都係「人血自助餐的消費者」。甚至將魯迅鵀W言都搬出黎(薄^,暗指自己鵅u好心」反而被人攻擊,用晒咁大篇幅就係想轉移輿論風向,唔好俾任何洈住佢]發「瘟疫財」。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻