logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】CY譏「蒲吧陳」:想製造疫症新群組?

2020-04-07

呢排正常人都保持社交距離,個個宅在家抗疫都係想疫情快孎僱瓷A但身為立法會議員鴾膝謐珜租Q莊日前同黨友林瑞華等約40人,鶷`水鼰言b閘黻s吧聚集,涉嫌違反「限聚令」,俾社會批評佢呢個時勢仲一班人蒲吧。不過,陳淑莊噚日就死口唔認犯法,不斷詭辯自己「去酒吧開會」喎,全國政協副主席梁振英(CY)噚日都鐪acebook質問陳淑莊同林瑞華「有冇腦謘v,「聚集的不是十個八個人,是40人,想製造另一個酒吧疫症群組嗎?認錯道歉吧。」

揶揄掛Private牌可防疫

CY噚日鐪b連續發文,指陳淑莊同林瑞華等40幾人鶼X百呎酒吧聚集,仲想賴係新規例「唔清晰」,形容呢齱u酒吧開會」麍嬝G「有冇腦謘v。佢向有關人等問3條問題,一係當晚「開會」有冇飲酒,二係當晚邊個埋單,三係有冇講過立法會選舉。

佢仲出鱄舁ost揶揄陳淑莊同林瑞華鵅u防疫大法」,話佢]套「大法」只要鰝糷f掛「Private(私人)」,咁就可以「病毒免進」,同埋用唔同顏色、味道黻s精「??口」。為免市民有樣學樣,CY強調︰「此法只適用於有公民黨立法會議員『加持』的酒吧,否則會一傳40, 40傳1,600......醫院爆煲。」

唔少網民亦紛紛留言鬧爆陳淑莊、林瑞華講大話。「Fu Tsun Hung」︰「如果她堅持自己作為議員,可以豁免,可以說是認知上的錯誤。當轉口批評法例不清晰,就明顯是狡辯,就連初初提出的理由,亦是籍(藉)口,這就是道德誠信的問題。不過我明白和政棍講道德誠信,是沒有意思。」

「Ju Ju Hung」就批評陳淑莊身為大狀都目無法紀︰「牠(她)身為(大)律師, 竟然話規例唔清晰?聽到政府呼籲聚集唔可以多過4人,普通市民就算唔識法律都識啦,牠(她)明知故犯有錯唔認仲講歪理,應該踢佢出議會啦。」

「Cho Chi Wan」又揶揄舞台劇出身鼣租Q莊︰「詐死扮可憐搏(博)同情演技一流,扭曲真相係佢強項!佢認錯好難啦。」「Happie Lam」亦都明白陳淑莊呢鋪真係心虛啦,「反口覆舌,巧言令色,卻又無法自圓其說,這是典型的心虛。」

緩刑期間犯法 或要返去坐監

「Danny HK Tang」就指出,陳淑莊之前「佔中」單案係判監8個月、緩刑兩年,如果佢緩刑期間干犯可判囚罪行,就可能要坐返監,並以公民黨黨魁楊岳橋鵅u金句」揶揄道︰「身為大律師的『陳已完』知法犯法、一再挑戰法律,必須立即檢控並勒令『陳已完』坐完8個月監禁。她的人生會更加精彩。」 ■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻