logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】泛暴一講捐錢即失蹤

2020-04-10

泛暴派成日高調聲稱自己係「民選」議員,但從來唔見佢]同市民共度時艱。行政長官同一眾問責官員日前宣佈,未來12個月減薪一成,行政會議非官守議員同建制派政黨都紛紛響應,希望捐筆錢出謊陞咱蟈蝜L疫境,但M個時候就有班人失鷘隉A邊個?咪就係自己人工照加,但又鬧爆官員遲遲未講減薪鴾牊麍囉。

有網媒列出官員同議員為抗疫而捐出麊鷖B,行政長官、全體司局長上月已捐髐@個月人工畀公益金,今次仲聯同16位行會非官守議員鬘憎12個月減薪一成;13名民建聯立法會議員合共捐出300萬元成立「愛心基金」資助失業家庭;工聯會成立1,500萬元嚘簬璆8~援助金,5名立法會議員亦各捐出近10萬元;反對派暫時就一蚊都冇苤I

「特首加薪去鬧人,自己加薪隱形人」

網民都話泛暴派真係「絕佳筍工」。「力申木子」就揶揄:「特首加薪去鬧人,自己加薪隱形人!」「Li Ping Yin」就講解份工鴭蛝u條件:「冇技求(能)需求,只要識愚民之術和同政府對著(荂^幹,有理反(冇)理都反對同拉布就可以做。」

「Icy Ip」就道出反對派伎倆:「叫你眾籌埋畀佢就差唔多!」「jane lam」:「反對派名句:講錢傷感情。」「Samuel Chui」就話聽反對派鶾q台節目講狣巨鴗齛u:「主持人問鄺俊宇,你地(])立法會議員會一齊減薪嗎?依(M)位議員不斷顧左右而言他,主持人再三追問,仍將焦點轉移,最後冇答到,咁就係所謂為民請命巀陪!」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻