logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】梁芷珊未隔離完 沈旭暉上門「拜會」

2020-04-12
■沈旭暉巧威威咁上載鰼i兩人合照上fb。■沈旭暉巧威威咁上載鰼i兩人合照上fb。

唔知係咪泛暴派習慣鷛磲k例冇到,繼公民黨立法會議員陳淑莊後,撐黑暴麰輕銦u國際關係學者」沈旭暉,早前就去「拜會」一度因為撐黑暴而俾泛暴派封做「才女」黿蝒擛嚏A仲將張相放上fb,結果俾人發現梁芷珊手上有電子手帶,即係由海外返港仲處於家居隔離。唔少網民鬧爆沈旭暉同梁芷珊破壞規矩、增加病毒傳播風險,「係咪名人有特權?」

巧威威上載兩人合照上fb

沈旭暉之前鬧特區政府話自律隔離「漏洞多多」,點知佢自己就親身示範漏洞何在:就係齯H唔自律。梁芷珊4月頭去英國照顧在當地求學的17歲女兒,返港後就要接受檢疫同家居隔離,隔離期未完,沈旭暉就摸上門「拜會」對方,仲巧威威咁上載鰼i兩人合照上fb。

網民質問:名人在港有特權﹖

兩條友坐得近,而且冇戴口罩。有眼尖嚘竷薛奱豪鴐菑黿蝒擛壎聸髡礄a居隔離儮q子手帶。如果梁芷珊真係中招,咁沈旭暉咪等於成為對方病毒的載體?一旦通街行就好危險囉!「Winkie Chung」留言質疑:「點解家居隔離緊仲連口罩都唔戴,仲要接觸?」「Canis CM」質問:「家居隔離緊仲可以接受其他人探訪!自己是名人在香港就有特權嗎?」

「Michael Wong」怒道:「請顧己及人可以嗎?梁小姐在高危地區英國回港不足14天,她仍須遵守家居隔離檢疫,她也說過自知從英國回來,算是比較高危,她自覺有需要亦會隔離21天。」

他續說:「大家都知道潛伏期可以沒有病徵。現在你們這樣見面,如果萬一不幸中招,你有想過你自己?你家人?和你見過面的朋友?說實話,你們這樣令人感到失望,因為大家努力在抗疫,不出外,但你們卻破壞規矩增加風險。當然,我希望你們都是身體健康!更希望大家自律遵守隔離檢疫,減低感染機會,為人為己為醫護!」

「Eddie Chan」亦話:「佢話要遵守家居隔離喎!戴住手帶出街仲要除罩相見!講一套做一套!但教授都唔應該跟佢見面啦!你]有冇諗過家人朋友?對你]好失望......」「Andrew Tsang」批評道:「讀幾多書都好,人就是?(虛)偽。」「Kelly Leung」就揶揄:「袁國勇醫生話你地(])兩個『唔見棺材唔流眼淚』喎......」■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻