logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

陳凱琳緊記保持小公主一面

2020-07-09

香港文匯報訊 陳凱琳(Grace)再為老公鄭嘉穎佗B,並於日前舉行派對宣布BB性別,昨日就在社交平台上載一輯與閨蜜龔嘉欣合拍的婚紗照,但見二人分別穿上白色婚紗,嘉欣的婚紗款式更是超Deep V,非常吸睛,至於Grace就捉實嘉欣作飛吻狀,令嘉欣笑不攏嘴。相中見Grace的腹部仍未隆起,相信照片是較早前拍攝的。

Grace留言:「自從結婚之後,我心諗......應該以後都冇機會穿上婚紗,點知我個好姊妹@kungkaty(龔嘉欣)提我要記得就算結鰼B做鰶咪,都要保持小公主鴾@面。穿上華麗黚螂,扮靚靚,係要讓自己開心一點,絕對唔係問題。既然係咁就不如一齊享受下Princess-for-a-day鴷肮‘......」Grace還不忘為嘉欣的新劇《殺手》做宣傳,特別註明:「呢個造型同殺手鶩荅u係好唔同, 超級鍾意妳做打女!雖然知道你拍黈伬啈n辛苦,但係真係好有型喎!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻