logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民恐嚇選舉主任言論

2020-07-27

■Patrick Tang︰直接交佢個名比(畀)美國國務院吧。

■Fanny Fny︰佢應該好快會中「武肺」,然後放病假到9月8(日)。

■Eaton Pasu︰咪諗住佢到時放假就放過佢!咪比(俾)佢走甩!

■ Eva Lai︰D(齱^「9(狗)官」問來問去都是不知所謂的問題,廢到無得再廢,DQ哂(晒)成班垃圾「9(狗)官」就一天光哂(晒)!「光顧香港,時代廣場。」

■Jacky Lim︰覆佢:期望你沒有資產及家人在美國。完。

■Wai Yi Cheung︰劉主任,俾(畀)你資料我,等我搵「手足」答你。

■Alan Leung︰公務員資料好容易找到謘C

■Ted Man︰嚴重警告「港共政府」切勿搬石頭砸自己的腳,否則必將造成嚴重後果,中方須承擔全部責任。

■Yamanoto Muji︰全家唔想出國咪DQ囉!

■Ken Leung︰選舉主任狗食相係好核突,但佢要食得核突就俾(畀)世界睇下(鵅^。

■Pansy Cheng︰請把他們加入制裁名單,出得黎(薄^行,預左(驉^要還。

資料來源︰黃之鋒、劉鬖J等人的fb留言

整理︰香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻