logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

私己錢蒸發 黃絲圈哀嚎

2020-08-14

「黃色經濟圈」真係好驚人,買壹傳媒(0282)股票買到蒸發髐@班「手足」翵p己錢。噚日網上繼續遍地「手足」麉s嚎,有人話自己輸鬫15萬輸到手震,唔知點同女友家人交代,但有「黃色經濟專家」就勸班苦主繼續持股,一日未賣一日都唔當輸,同賭^鶗y「有賭未為輸」有得揮;有人話當係捐齫q肥佬黎(壹傳媒創辦人黎智英),部分「同路人」都睇唔過眼班腦殘「黃絲」,狠批佢]「戇X」,「你話D(齱^錢去政府同港交所到(度)仲合理少少。」

「15萬旅行基金一鋪清袋」

到底「黃絲」今鋪有幾損手爛腳?實質金額暫時統計唔到,但「連登」討論區鵅u肥佬黎282又爆跌」噚日已經開到第7個新post,苦主「如果真的太好」亦留言話︰「15萬既(鵅^旅行基金一鋪清袋,宜(M)家唔知點同女朋友交代,琴(噚)朝1.6入,宜(M)家手都震埋。」「冰瞇魁隆」安慰佢︰「15萬當換自由之軀。」有人就揶揄︰「『自由之軀』係咪講緊女朋友?」「青空遙香」亦話︰「你女朋友值得更好,無謂累人。」

不過,苦主當然唔止佢一個,佢]漆黑鴷@界中仲有無數黃色燈火互相輝映,「再待你好也無回報」亦留言︰「我自己都無左(驉^七萬。」「如果真的太好」亦後悔表示︰「今次之後唔再信股票會賺錢。」「進擊的窮人」直情怪罪肥佬黎鬧佢係「老千」。

「輸錢當撐蘋果」狂被嘲諷

呢班「黃絲」唔識炟u係唔係扮灅{,「涼拌粉皮」竟然話︰「其實輸左(驉^蠵都係去左(驉^黎智英度,咪當M(撐)下蘋果。」唔少「同路人」都睇唔過眼班腦殘,留言狠批佢「戇X」、「咁都講得出」,「ILmae」亦模仿肥佬黎心聲留言︰「黎智英︰WTX,一蚊都無賺過你,你話D(齱^錢去政府同港交所到(度)仲合理少少!」

雖然係「同路人」,但踐踏起同道薑j家都毫不留情,有人留言話佢]衰貪心,純粹想炒股,輸鱈Y抵死。「F_Valverde」亦話︰「當拎錢交下學費,又話支持肥佬黎輸曬(晒)都唔怕,宜(M)家就K晒X。」有網民就製圖揶揄︰「肥佬黎,你可唔可以俾人拉多次?升返$1.96救救『手足』。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻