logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】「抗爭派」:乜都民調使鬼投飯民

2020-08-21

鴿訟兩黨唔敢講去定留 被寸「以後搵鍾庭耀咪得」

民主黨立法會議員為鬙i以延任一年,再次將假民主嚘諯奏o揮得淋漓盡致。民主黨(鴿黨)噚日搞記者會,話會委託民調機構並根據民調結果決定黨內7名現任議員鴷h留。不過,被問到會委託邊間調查機構同用咩標準衡量留任,無論老鴿定乳鴿都只有迴避問題,只肯單方面講佢]唔留任屪a處。至於早前幾乎全黨被DQ提名鴾膝謐牷]訟黨),傍晚亦撲出薊和,話訟黨會跟隨鴿黨翵M定,唯一唔同係佢]單方面講自己留任鵀n處。不過,之前叫佢]諮詢市民意見定去留鵅u抗爭派」,突然又唔收貨,鬧佢]既然冇主見就唔應該學人從政,仲質疑民調隨時可以造假,總之要夾到佢]唔撈啦!■香港文匯報記者 鄭治祖

其實,一班「抗爭派」之前猛叫支持者去鍾庭耀儺氶u香港民意研究所」搞鴷謗敓貒慼A因為其中一題就係贊唔贊成全體立法會議員留任,企圖製造民意,迫傳統「飯民」去「總辭」。個投票噚日就痝怮嶀@日,鴿黨即刻舉行記者會。主席胡志偉噚日就鰤O者會上聲稱,佢]會通過辯論同委託一個「有公信力、獨立同專業鴷謗桴鷚c」,就鴿黨現任議員應否延任進行全港性抽樣民調,希望可以做到同市民「共同參與」喎,明顯唔想俾「抗爭派」夾。

被問負責機構遊花園

當被問到會搵咩機構同延任嚗郱ョA鴿黨就帶大家遊花園。胡志偉更完美示範咩叫答非所問:「因今次事件涉及全港市民鴾蔡釦Q益,所以唔可以放騿y某個光譜層面』,而係應該騿y民主派』陣營入面搵方向」。

當被再三追問有關問題,林卓廷就將個波拋畀大家指都仲未知係邊位專家,聲稱調查機制鼣]計應該由專家負責,佢]唔應該干預,又話即使最後支持或反對延任儱N見相近都只係參考,佢]會根據專家鵅u結論」決定去留。言下之意,唔通係反對延任鴾H多過支持都好,只要專家話留就會留呢?

雖然鴿黨話要搞辯論等市民了解佢]應否留任鼤z據,但林卓廷就全程不斷講佢]唔留任有咩壞處:「到底市民係想齱y惡法』3分鐘就通過,定至少有人阻撓拖延鵅H」

唔信香港民研搞多個

其實,負責攬炒派「初選」麰輕銗褶N研究所今午就會公布現任議員應否留任鴷謗桮痕G,被問到點解要再自辦民調,鴿黨再次耍太極。事實上,早前「抗爭派」提倡搞多次好似「初選」鵅u公投」薇M定傳統「飯民」鴷h向,點知今次鴿黨已經急急落閘。咁又係鵅A從「初選」結果已經睇得出整個攬炒陣營幾咁唔想傳統「飯民」留低,𠵱家自辦民調仲有得「篩選民意」,但搞「公投」分分鐘7位現任議員都冇鷞L百萬年薪。

民主黨中委柴文瀚就鐪acebook聲稱,香港民研已承認佢]目前嚚晙d有不足,所以鴿黨搵其他機構先可以解決爭議,再唔係都可以叫香港民研做多次喎。

公民黨其後就執民主黨口水尾,開記者會話知悉民主黨將會就「民主派議員」的去留進行民意調查,「我們認同和支持這個做法,並承諾會根據民調結果決定公民黨議員是否留任立法會。」然後呢,佢]就大講留任鵀n處。

「人民力量」前主席劉嘉鴻就發帖揶揄:「從政鴾H,唔該你講明你係『主留』定『主走』,先好講咩『公投』要人。你從得政就要有見解有主張,淨係識匿埋鬘褶N後面,我使L你咩,鋪鋪叫鍾庭耀咪得囉。」

麥美娟譏想留又扭擰

工聯會立法會議員麥美娟亦發帖叫傳統「飯民」勇敢齱G「總辭但遲遲未辭?To be or Not to be?(做定唔做?)睇住呢班所謂『主留』鵅y泛民』都不再主流,被一班「本土激進派」牽著(荂^鼻子走,真可悲!其實想留又要扭扭擰擰搭個『民意台階』做場欲拒還迎奰蜇X。我就奉勸攬炒派議員俾(畀)讔x色出蟆捸A想留咪認囉,唔使怕被人鬧鵅I」

網民「Chaucer Chang」就質疑民主黨及公民黨為鰳d低分分鐘搞個假民調出薄G「一人可以造N票,邊有公信力。我投鬙|次,投多100次都得。」

「Denning Chung」亦話:「硬要閉門做民調,想找100人,每人開10個Email account 按要求填1,000份問卷?60萬人『初選』剛完,設備(iPhoneせiPad)仍在,為何不做『公投』?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻