logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「土皇帝」疑賣「手足」 「黃絲」怒插鴿廷議助

2020-10-08
■「土皇帝」日前鐪b反駁「同路人」,強調自己冇搞活動賣「手足」。 「土皇帝」fb截圖■「土皇帝」日前鐪b反駁「同路人」,強調自己冇搞活動賣「手足」。 「土皇帝」fb截圖

攬炒派搞事變送頭都唔係第一次見。facebook專頁「土皇帝」10月1日鬗g瓜灣發起「毋忘手足中秋晚會」,俾「同路人」鬧活動宣傳得太早太詳細,變相約晒齱u手足」出趨q警察截查,仲有人被票控違反限聚令,而且主辦人仲有心機接受訪問,俾人話係想哄u光環」。班「黃絲」講講幭髐洵菻責,仲踢爆「土皇帝」個專頁管理人係民主黨議員林卓廷(鴿廷)鴽U理,叫佢下次再搞呢蠸獢u手足」活動,一定要掛返民主黨支旗出趨q「手足」認住苤C

「土黃帝」專頁管理人近日鐪b貼文反駁「同路人」,聲稱晚會只係摺嚙O籠、寫鴭信片,純粹想同街坊過中秋,又話如果警方唔薊撓,就唔會有記者螺X問,所以話佢咱環呢個講法「好可笑」喎。

不過好多「黃絲」就唔認同佢,因為當晚有唔少人被截查,亦有人被票控。「Man Hi」就批評「土皇帝」趯elegram同fb落足力吹雞,但就冇向警方申請不反對通知書,等同幫參加者「預約拘捕」,又問到如果真係有人因為咁被捕,係咪「土皇帝」負責。

撐「土皇帝」鵅uWong Pui Chim」就叫「同路人」槍口對返外面:「如果搞任何活動,哪怕只係呢種咁小型齔顜{聚腳活動都等於『預約拘捕』,咁以後咩都唔洗(使)做啦......要×都應該係×班『狗』亂×落地查人證先,唔係下(鵅^下(鵅^都×個搞手。」

「土皇帝」:我知後生對我份工冇好感

眼見「同路人」唔幫自己,「Man Hi」就踢爆「土皇帝」原來係民主黨議員林卓廷鴽U理,「其實你老老實實囿藆薔D黨支旗出虧}得囉!」

「土皇帝」都冇否認,仲話:「我其實知普遍後生對我份工冇好感,我自己都唔係完全認同所有理念。」

點知攬炒派九龍城區議員李軒朗竟然出豁@航,仲暗示「土皇帝」身在「飯民」、心在「抗爭」,「九龍西『初選』佢支持我有份參與鵅y本土派』團隊。」佢仲話︰「其實講得出佢做咩職業,我相信個source(來源)都曾經甚至而(??)家都仲係『同路人』,唔明點解要淪落到用假account(賬號)薛蟪說y同路人』,見到真係好鬼sad(傷感)。」

「Abby Li」就晒頭:「應該好多『抗爭派』議員請人?係咪佢]份糧唔夠民主黨議助高?講到咁支持『抗爭』仲留係(騿^民主黨?」「Chan Chi Lam」就話:「話唔定係無間道呢。」 ■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻