logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

何雁詩用口氣叫醒鄭俊弘

2020-11-13
■ 何雁詩和鄭俊弘自爆新婚生活。■ 何雁詩和鄭俊弘自爆新婚生活。

香港文匯報訊(記者 李思穎)何雁詩和鄭俊弘正值新婚燕爾,二人享受茼@同生活的趣味,正為新歌《基本戀愛套路》宣傳的阿詩,大方自爆新婚生活,她笑說:「其實我(])日常生活同MV都有五成相似,平時我有時都會用口氣叫醒佢、唔介意麜面前放屁,但佢鴾狨陷N冇MV度咁Sweet,好似籪}趾鰜袧謎漸h、放屁,真實懮會嫌煩囉!呢首歌儱妝應ㄚY想寫平凡生活,但我]日常鴷肮﹞w經好圓滿。」

阿詩對於老公義務幫手拍MV非常感動。她亦自爆後台「瘀事」,被封為「一廠PK王」:「當年拍《巨星》時,我好心幫手其他歌手囓~套,點知自己唔小心跌鷒酉R台同評判台中間,嚇到成間廠齯H好緊張,我為免尷尬,好似體操選手咁跳返上薄A最終被人封為『一廠PK王』。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻