logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

婚期因疫情未定 姜麗文心急讓父抱孫

2020-12-03
■性感亮相的姜麗文(左)明顯比姚子羚搶鏡。■性感亮相的姜麗文(左)明顯比姚子羚搶鏡。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)姚子羚與姜麗文前晚到將軍澳電視城錄影節目《流行經典50年》。姜麗文前晚穿上超低胸短裙錄影節目,她笑言不覺很性感,而未婚夫亦不會對她的衣蚨犑禲G「我有send相畀佢睇,但最後都係我決定,可能我鬘[拿大成長,未婚夫鰣^國長大,我倆的性感尺度較寬鬆,只係有次可能太誇張,才叫我加件褸,佢都明白我做藝人,有時會性感,佢今次都有讚我beautiful,我就話『I know』。」。

姜麗文原定今年2月2日與男友舉行婚禮,因疫情關係而叫停,她謂現在會暫停婚禮計劃,明年視乎情況再決定。她坦言雖然未簽字結婚,但已跟未婚夫同居:「我]拍拖9個月已同住,一齊4年從未鬧過交,有問題會直接講,大家好夾,所以嫁畀佢。」她又自爆心急生B,她覺得爸爸抱孫的畫面會好感動,想起都眼濕濕。問到爸爸可有催她早日生B?她說:「冇,佢唔會講,話生B係我翵M定,唔好用佢做藉口,現在等明年拍完劇集《白色強人II》再去諗。」

姚子羚興奮摸拍檔腹肌

近日忙於拍攝劇集《拳王》的子羚,談到政府因第四波疫情嚴峻,再次收緊限聚令,問到拍外景可有影響?子羚表示一切由公司安排,劇組會因應疫情作變動,可能會將外景改回公司拍攝。

她又透露稍後會拍攝擂台戲,預計要拍攝兩星期,拍檔張振朗和黎耀祥因要騷肌拍擂台打鬥戲會比較辛苦,而她就拍得很開心,她笑說:「因為同張振朗熟,所以都有摸過佢囍階j力(腹肌),不過我同朱敏瀚唔算好熟,所以唔敢摸佢。至於祥哥(黎耀祥)開頭都唔敢摸佢囍階j力,因為阿嫂在場,我要問准阿嫂先可以摸,摸髐@鵀n開心,發覺佢]真係有料到,希望到正式拍攝黈伬唹i以捉住佢]三個猛男一齊影張肌肉相。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻