logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】區稱「心力交瘁」博同情 網民斥罪有應得

2021-02-17

正所謂有因必有果,過去一年半黑暴纏繞香港,不斷破壞治安及市民人身安全,但攬炒派不單冇阻止,反而火上澆油,行為極度可恥。攬炒派前議員區諾軒噚日選擇對前年8月18日「流水式集會」兩項控罪認罪,《明報》噚日亦刊登佢黿M訪,文中透露佢曾經邀請「有頭有臉」鴾H幫手撰寫求情信,但被拒絕,又聲稱官司纏身以致「心力交瘁」,所以決定鬘赫袘{罪,唔知係咪要扮可憐博法庭同情。多名建制派人士以及市民就唔多buy佢呢款扮可憐鼣捰P情樣,有人就質問佢:「齯H扔汽油彈鶧}又唔見話心力交瘁?」

區諾軒聲稱,舊年為佢寫求情信麊懋|賢達,部分拒絕為本案再寫,於是扮晒牉隉G「有苦自己知」,又稱鰜e年8月底首次被捕後便終日活在「惶恐」中,「每日都憂慮是否有警察拍門,憂慮人生還可以跌到什麼地步」,並再次博同情稱因為官司纏身以致「心力交瘁」,故決定鬘赫袘{罪。

面對區諾軒咁厚顏無恥鴽磪i憐,民建聯立法會議員張國鈞就質疑:「又話無怨無悔,監都未坐就已經心力交瘁,拎住大聲公叫曮嵽穸J衝去送頭,自己食人血饅頭鶧}又唔見話心力交瘁?!」民建聯立法會議員陳克勤亦問市民大眾:「大家會同情他嗎?」

全國政協副主席梁振英就話,《蘋果日報》經常為被捕被囚鴷リH打氣,噚日李八方鰬F治八卦專欄寫,「八方祝願:在囚手足平安,早日重獲自由,面對『極權』最緊要『頂住』」,偏偏同日《明報》登鱁狤桹a黿M訪,質疑內文引述區諾軒所講鵅G「我已經不敢再寫文章,因為在目前的環境,多說一句便多一份危險」,就係「李八方」所謂鵅u頂住」?

事件亦令好多網民感到氣憤,認為佢理應伏法,對佢扮可憐根本冇同情。「Tak Kong Lou」質疑:「(區諾軒)當日幭Q氣同氣焰呢?」「Brian Kwan」批評:「當日搞亂香港和荼毒咁多青年我]受晒,而(??)家既(鵅^結果邊會有人同情?割得快好世界啦!」「May Yee」認為:「講到咁慘,講埋之前做鱈夾ぁ啦,有前因必有後果,慢慢還。」「Hung Tong Yu Man」斥責:「心力交瘁得過黑暴時香港警察同正常市民?」「Eric Martin」同樣質問:「想問一句,收取政治黑金鶧},有冇心力交瘁?」亦有網民「Tony Ng」揶揄:「打電話問問許智腄A做咩當日歐遊唔買多張飛俾(畀)你,咁樣點做兄弟!?」●香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻