logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】「龍門」賣「冰盆菜」 投訴者反被鬧爆

2021-02-17
●有網民爆粗鬧爆龍門冰室囓~賣盆菜,竟然「成膠B咁」畀客人。  「連登」截圖●有網民爆粗鬧爆龍門冰室囓~賣盆菜,竟然「成膠B咁」畀客人。 「連登」截圖

「黃店」盆菜可謂全港知名,出名臭。繼前幾日有「黃店」盆菜相繼被「圍攻」後,龍門冰室都「跟上隊伍」,日前就有網民騿u連登」圖文並茂發帖,爆粗鬧「黃店」龍門冰室鴷~賣盆菜「成舊(翩^冰咁」畀客人,灟鳩鬙糬n縮晒水,跟住又俾人爆出盆菜隻龍蝦變「藍店」罐頭鮑魚。不過呢孎賱D就反俾班「黃絲」圍攻,鬧佢少見多怪,叫佢]檢討自己,唔怪得齯H成日話,人一黃,腦死亡啦。

「肥矮×毒窮」日前發帖話:「見到龍門有個龍蝦盆菜好似正正常常咁,就Bk(訂)髐竣擖h荃灣路德圍劗噉城捸A點知惡(噩)夢就係咁開始驉C我×你老母,你無×野(洁^啊?凍麍硉瑽A都夠膽賣畀人?我真係第一次幫襯龍門,真係唔會有第二次。成煲野(洁^係(騿^雪櫃到(度)咱X蟋w×到成舊(翩^冰咁,都唔知放鰲X耐!」

佢又上載欓硉甈菕A見到灟鳩鷋爬已過氣縮水,「舊(翩^羅白(蘿蔔)係放鰲X耐先會縮到咁,利申無咬過!」佢就慨嘆:「係咪想食個新鮮熱麍硉瑹Y件困難翵ヾH定係我幫襯你係個錯誤翵M定?如果咁都有人護航,我真係無野(洁^好講......我只不過係見到成盆結哂(晒)冰麍硉獢A我真係望到懷疑人生!」

「手足」譏苦主「見識少」

不過,佢今次呻「黃店」中伏,睇蟈N無人同情,仲反畀唔少「手足」譏笑「見識少」,話外賣盆菜成膠B咁畀人都冇問題。「志士仁人」話:「盆菜真係凍喎,你要加熱食喎。我係(騿^(黃店)時代冰室買都係咁。」「有容」就話:「盆菜冇可能熱!」「港毒之父」都話:「你見識少怪人?自己食到熱既(鵅^全世界就要係熱?」

「肥矮×毒窮」就反駁:「你]食開凍麍硉獢A咁你]有冇諗過新鮮熱麍硉瑹Y好食好多同埋有誠意呢?你]無食過唔緊要,起碼我之前食開都係熱鵅A我係想話畀人知,有人係賣熱鵀酗H係賣凍鵅C選擇係(騿^人]度!」

有網民就笑佢食得「黃店」預鷖灟飽A冇醙(餿)就算好。「6帽王何家成」咁話:「白痴(癡)仔先食『龍門』,明知狗屎仲去食,老闆又×到出汁,抵×死!」「××知法犯法」就話:「我都想講,『龍門』出名難食,你有得揀都唔揀好齱A你自己檢討下啦!不過至少好過(黃店)『初見』,『龍門』都叫做食得落口,『初見』係成盆都唔食得,有酸醙(餿)味,你唔洗(使)成盆掉算好啦!」

除魕O單,網民「ззノ」噚日都騿u連登」上載截圖,話自己買鷩s門奰s蝦盆菜後,俾龍門用以「航班延誤」為由,以「藍店」幭衋Y鮑魚頂替波士頓龍蝦,激到「扎扎跳」。佢仲話:「新年盆菜得返3分,海參都未洗乾淨,××××苦架(謘^!根本就係兩個盆菜黎(薄^,質素差左(驉^好多,做唔黎(薄^就唔好硬接生意啦,無下次呀!」 唉!盲撐「黃店」就如畫地為牢,到頭來咪害自己冇啖好食!

●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻