logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】「黃記」累食檔被封 疑卸責賴俾「熱狗」咬

2021-02-17

為鬻c多幾個like,有齱u黃絲記者」日前去鱈n山h夜市,仲直播當時非法食檔人頭湧湧嚗VR情況,當中包括一直「撐暴」、聲稱係「獨立記者」鵅u白影」,佢好巴閉咁聲稱佢]令到場要求市民戴返口罩巀給謘u敗走」,點知過鰽L耐,成個小食檔被圍封,搞到齱u黃絲」係咁鬧班記者。唔知係咪為鷘鉦噩蠸u,自稱「公民記者」鵅u白影」就跳出襄雃部u熱狗」咬佢,仲起埋某個「熱狗」底,話佢人品好差、打女人。而疑似被點名鵅u熱血公民」副主席鄭錦滿就鐪b發帖鬧返「白影」係第一時間屈蠷x自己鴾H為「熱狗」解圍。真係好一場「狗咬狗」鴾j戲。

話說年初三(14日)晚,「白影」去到南山h夜市開直播,一直影住當時人流眾多齔e面,又咁盚J到有警察到場,要求在場正大快朵頤鴾@眾市民佩戴口罩,於是他聲稱:「(警察)被現場記者引用『進食獲豁免』的條例,及一眾市民怒小而『敗走』。」講到自己好巴閉好威水咁。不過,由於鶣袎Y禁非法擺賣熟食,好快被當局圍封。

如此一來,齱u黃絲」係咁鬧班記者,「白影」就唔知係咪想推卸責任,就無啦啦跳出襄隉A聽個讀者朋友講,有「熱狗」咬佢,仲指以前有「熱狗」人品好差,例如當時鴾k朋友都對佢申請加入個女朋友身處鵅u本土組織」時,女友竟投下反對票;當佢參選輸鰹氶A好多義工開晒香檳慶祝;以及返返鴾u玩失蹤,之後仲面不改容返去咫H工等。

鄭錦滿發帖反擊「狗咬狗」

而疑似被點名嚝G錦滿噚日發帖,先係反咬「黃色搵食記者」直播屋h小食檔,搞到成條h被圍封收檔,仲鬧埋廣康鶡嚃顗ㄛㄟ狦陪,叫班記者學懮:「係唔係都屈灠茪嶉Y『藍店』、係『鄉黑』、係『熱狗』!咁咪解到圍囉!」之後反擊「白影」鴾萰瞗A揶揄:「『白影』都第一時間親身示範驉A無啦啦話有『熱狗』咬佢,其他記者都唔識跟,真係好×蠢!」

呢場「狗咬狗」鴾j戲令網民新年食足花生,「Kars Lam」揶揄:「一spin去『熱狗』到(度)就咩問題都唔係問題。」「Jimmy Lau」就揶揄:「唔buy泛民就『熱狗』,唔buy『熱狗』就『黃絲』。」貴圈真係有夠亂呢。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻