logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】揭黃店避用安心碼 黃媒被圍插

2021-02-17
●《立場新聞》開晒名踢爆「黃店」唔用「安心出行」鵅u招數」出薄A結果俾「黃絲」網民鬧爆。《立場新聞》fb截圖●《立場新聞》開晒名踢爆「黃店」唔用「安心出行」鵅u招數」出薄A結果俾「黃絲」網民鬧爆。《立場新聞》fb截圖

黃網民怪《立場》開晒店名篤灰 隨時禁堂食累死自己

特區政府鷌奶憿]年初七)開始放寬食肆防疫禁令,包括延長堂食至晚上10點,並容許最多4人一^,不過,顧客入場時必須掃描「安心出行」二維碼或登記個人資料。攬炒派同「黃店」隨即以「侵犯個人私隱」為由,恐嚇市民唔好用「安心出行」,唔少「黃店」更私下密謀走精面抗衡政府規定,點知《立場新聞》就傾力演出「豬隊友」,將呢齱u黃店」鵀W同抗衡政府規定鴭蛩く纗D晒出薄A結果當然俾大批「黃絲」網民圍剿啦!●香港文匯報記者 雨航

近日疫情緩和,唔少市民終於等到政府放寬食肆防疫禁令,亦願意配合掃描「安心出行」鼣W定,以便必要時藉行蹤記錄接受檢測。

用咩招數都爆晒出

不過,《立場新聞》噚日就以《政府強制食肆初七起用「安心出行」「黃店」變招抗衡》為題報道,開晒名踢爆「黃店」鴽傺觼蛩ヾC例如「開餐 Dine inn」會叫顧客入場前鬘d上填個人資料,然後自行放入收集箱,職員唔會查閱亦唔會核對顧客資料;「616牛肉火鍋專門店」就表明唔會叫顧客用「安心出行」,話客人只要掃描店舖內顊oogle Form二維碼並填寫就得,佢]亦唔會查閱相關資料;「壹碗壹碟」則稱只做外賣生意,令顧客唔使掃描「安心出行」或登記資料。

唔少「黃絲」網民睇完《立場新聞》篇報道都火滾,好似「Lau Lot Hymn」就話:「真係好On ×,我明白Take Side要出一篇新聞點都畀大家一D(齱^希望,但係可唔可以唔好On ×到開埋名。」

「Jacky Au Yeung」就話:「有咩好得過做垃場(《立場新聞》)報道,又可以幫政府篤灰又可以呃堆『深黃』傻粉覺得佢(《立場新聞》)好『黃』。」

「Kevin Chan」就揶揄:「鶹w灰方面,立場(《立場新聞》)的確係有一手。」

或搞到黃店「安心上路」

「Will Ng」就問:「會唔會delete post?」「Frankie Ngai」亦質問:「不如你出晒成個黃店list呀笨!」

「Joey Mok」就揶揄:「今次禷孺扈u係『安心上路』,分分鐘到時真係爆黃店感染群組冇得查,一陣封鱄灟蒺颻馱S係自己累死自己。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻