logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳山聰冀兒子傳承堅持

2021-02-28
●陳山聰日前接受無豕鉞ㄧ`目訪問。●陳山聰日前接受無豕鉞ㄧ`目訪問。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳山聰日前接受無豕鉞ㄧ`目《THINK BIG天地》訪問,初為人父的他希望兒子遺傳到他對做人的堅持。

去年初為人父的山聰,節目內談到對兒子的期望,曾經歷過失敗的山聰,希望兒子遺傳到他對做人的堅持。山聰說:「做人黻礅龤A因為呢樣洃悒穸憧眺|有,後天堅持係靠自己,所以我希望佢學到點樣自己面對自己,我經歷過好多成功、失敗,人生有好多經驗,全部有人幫你當然好,冇人幫你就要靠自己,你唔靠自己就冇人幫到你,就算有人拉你返上來,你自己唔肯起身都係冇用,都係會跌返落去,呢樣要靠自己熬過去,我細個屋企唔係好富裕,係小康之家,明白Daddy、哥哥都係捱出來,自己學魕O樣洁A我M家有炡ㄚY自己捱返來,捱儱N思係自己要付出,付出唔等於有正比收穫,但唔付出係咩都唔會有,所以教囝囝要付出先。」

童年陰影 自認怕貓

山聰又自爆很怕貓,這跟童年陰影有關:「細個時候俾貓嚇親,所以我好驚貓,M家就好齱C」他謂當日拍《金宵大廈》知要同黑貓靚寶合作,戲中還要抱起靚寶,雖然牠很細隻,但他都跟監製要求希望不用接觸靚寶,監製亦特別造了兩隻假貓以備不時之需,而他在拍攝之前一個禮拜,每日專誠提早返去同靚寶交流,幸好最後靚寶亦很合作,他亦克服到,可以順利完成拍攝。

到今次拍《金宵大廈2》,他都有跟靚寶溝通,但牠現時大隻及百厭了很多,變得不聽命令,他便對牠說:「阿蕭(劇中角色)M家同你拍個shot,你乖乖]喇,牠真係伏鬺瓻訰N郁,所以有時覺得貓都唔係咁得人驚隉C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻