logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

移英黃絲夢碎 淪刁民醜五類

2021-03-04

不守法又狂炒樓 搞亂當地人生活

早前黃絲掀起一股所謂鵅u移民潮」,個個對移民充滿幻想,以為去到外國就一定可以享受到美好鴷肮﹛C之但係,近期陸續有移鬙龠懇楔j呻外國生活不如理想,對住屋、工作、當地使費乜都大呻一輪。有禷懇概韞[以為移民大晒,去到外國繼續做刁民,懶理當地法律同秩序之餘,仲將香港麊ˉ茪憭きa到英國,實行搞亂當地人生活,真係去到邊都神憎鬼厭。●香港文匯報記者 倪思言

水電都驚唔夠畀 遑論要養3細路

有唔少黃絲KOL都帶動風向叫人移民,好多黃絲耳仔軟兼失去理性,聽人悄漭y就盲舂舂咁話要一齊走,但從來唔考慮清楚自己有無足夠黚鄐O,搞到移民後擔心呢樣齞芊A成日要諗計點樣慳住使。有禷懇極繰_落到要鷅穭W求助,話擔心自己應付唔到英國龠}支。

好似最近就有不具名者向fb專頁投稿,話自己一個人帶住3個幾歲鴾p朋友,身上資金又唔多,只得1個人出去工作,聽到齯艨O、電費都貴到爆,感到「真心驚」,仲問大家:「英國有無邊度物價比較平?」

「廢青de倫敦&蘇格蘭巴士講場」就嬲爆咁回應話:「衰d(齱^講句,既然無錢就咪學人走啦,人地(])帶住一百幾十萬輕鬆走。你無錢仲要帶住三個小朋友,慳×極你吾(唔)食d(齱^細路都要食。吾(唔)×明白點解有d(齱^人總係要人地(])走難,佢又要學人走,又唔諗下自己咩環境。」「倫敦人妻先生手記」就話:「我真心替佢擔心,帶三個小朋友而擔心鼣熊M係水電費,其實仲有好多費用,黎(薄^到兩個月搵唔到野(洁^做坐吃山空,佢鴾p朋友點算?」

歸英派:隔日洗澡 屙幾次先沖

無能力但又要移民鴾S點只佢一個魽I另一位自稱「蕃薯媽」嚘竷蟈N鐪b專頁「英國圍爐取暖」發文分享自己極端櫆リ穭隤k。佢話去到英國生活,見到水費單真係會令人學識更加慳水,所以自己去完廁所會盡量夾埋兩三次先沖一次水,而沖廁就會用洗完衫同洗完頭鴾禲A至於小朋友如果無出街就要隔日沖涼,提倡「節約用水」咁話喎。

有網民就寸道:「沖廁都無錢啊,陰公!」而「膠比劉」仲揶揄佢話:「廁所水都唔敢沖,涼都隔日沖,生活質素真係提升左(驉^!」

雖然黃絲不停分享自己麰W況,希望有人可以幫到手,但有唔少黃絲「同路人」就批評佢]放負,仲話「之前大量移民湧入英國,他們也是身無分文!但是現在咪一樣可以鰣^國生活」。有齯H仲話:「唔怕啦,為左(驉^小朋友,點都要走。」黃絲明知無能力移民,但都要死撐過去生活,有咩事都只能怪佢]自己選擇呢條路咯!

冇料見工冇下文 嫌資方齋有禮貌

移民搵工對黃絲謠艙晶麉Y一大難事,唔少人英文都唔識,又無技術,去到外國都變成失業流民。最近有黃絲就鐪b大呻自己搵唔到炾窗A同時嬲爆爆咁批評英國人「好假」。

點解?原來係因為人]對佢太客氣、太有禮貌。

網傳有個黃絲鶶q訊軟件Telegram上,分享自己鰣^國搵工儭g歷,佢話自己去到英國某公司見工時,對方態度表現得好有誠意,不停向佢分享公司奰u點,仲講到好似好想佢加盟。呢位黃絲話自己做髐@個星期Assignment,自認為自己做到晒要求,以為一定得啦。點知過髐@排,佢都收唔到通知,於是就鬧爆英國人好虛偽,仲話:「以我經驗,香港果(鶠^面反而無咁×假,來到英國見過幾單都係咁,發覺呢度似乎係比香港假好×多。」

網民恥笑蠢黃好難服侍

唔少人都認為黃絲檭靰k真係相當奇怪,fb專頁「港英飛機車大炮」就反問:「唔希望被禮貌對待,咁下次面對面大大力reject佢,咁個心會唔會好過小小(少少)?」「英格蘭中部全職煮婦」就話:「人]對你客客氣氣又唔鐘(鍾)意,一陣西口西面又傷害你弱小心靈,真係好難服侍。」有網民就話,其實鰣輕鋮ㄓu都係咁謚捸I「Isabella Wong」就話:「其實係佢從來冇做過(洁^定佢成世打一份工?香港講(請)人都唔見得兜口兜面話請定唔請,返蟑輕銗握U外國公司(工)先出聲,避(免)得自己丟架。」「Hun Pak」直言:「如(與)其話人假,不如話個市道差,人地(])大把選擇,想慢慢揀個最好的,或者其實係自己未夠料。」

黃絲暴露出自己無知,唔了解英國文化之餘,仲要用自己套理論去批評人],去到邊都蠻不講理,真係可怕!

日用品都唔識分 申請表又唔識填

唔少黃絲移民到外國後不停出醜,仲成日將自己讔鄖ぅ韙W網,引薯U界恥笑。專頁「Save HK(救救香港)」不時將佢]鵅u笑料」截圖,分享畀大家留言,但有黃絲就似乎感到相當不滿,質疑點解咁多人關心港人移民到英國翵ヾC不如佢]考慮下做少禶翵ヾA咁咪無人關注囉。

有個自稱已移民到英國嚘竷薄A早前騿u英國香港人生活交流區」發放笑料。話說佢影住支印上「shower」翵R涼液,然後話自己用蟀~頭,搞到個頭好淋(立),問大家「有咩英國洗頭水推介下比(畀)本人」。網民「Sto Stephen」立即提醒佢「呢支係沖涼用,唔係洗頭水」,佢就解釋話見支洏郊]又幾香所以買薔峞A又稱自己「剛剛到步(鶠^唔係太識英文」。

連「Shower」同「Shampoo」咁簡單鵀r都分唔清,仲話要鰣^國生活,真係令人相當無奈,有人就建議佢唔識儭雂ㄕp拎部電話出謝衝間A好過佢咁樣出醜啦。

有黃絲鬖P一專頁發文問,「點解地址果(鶠^欄country無得揀Hong Kong?我唯有揀China,去到Health surcharge變jor(驉^比(畀)CNY(人民幣)。」「Man Man」就笑佢:「陰公豬囉,迫住咁『無骨氣』要填中國、比(畀)人民幣。」黃絲連簡單麰^文都唔識就學人移民外國生活,唔識填表格之餘,仲搞到買錯基本生活用品,唔知呢曮Y咪就係佢]理想中黻直镼肮〝O?

蠢黃帶電槍入境 挑釁關員被遣返

唔少移民去英國龠懇楣鱄攭咩叫入鄉隨俗,仲連當地麊k律、規矩都唔識,擾亂當地黚揮ョA認真失禮!藝人兼「煮食blogger」朱庭萱早前就踢爆魖漭騥懇嬼鄖ヾA並批評一眾黃絲去到當地大聲夾惡做刁民,搞到「黃毒」入侵英倫,相信黃絲鴷X現已經令到當地居民感到滋擾同不滿。

醜出國際 全部遣返

朱庭萱第一件踢爆翵ぇY,有一家12口龠壑H等待入境時,其中老婆鰡げ亢仱祀|手機,邊轉圈拍片邊叫「香港人加油」等口號,被內政部邊境局人員好言勸阻後仍然唔合作,老公後來幫口高叫「我有人權」,仲「起Z」撞向執法人員。

唔單止咁呀,佢後來更繼續叫囂「We are Hongkonger BNO British」、「At the Queen let us in」,嘗試挑起在場港人情緒,不過現場就無人理會佢囉。最後當地執法人員將全部12人扣查,相關人等更加不獲當局批准VISA 入境,而且即時被扣在禁區遣返回港。

第二件事係繼12黃人家庭被遣返8日後,有一對黃絲情侶入境英國時,竟然俾人鰡H艙行李中被搜出兩把電槍。當關員問佢]做咩帶電槍入境時,佢]竟然話因為怕共產黨同香港警察去英國「襲擊」佢],所以帶定支電槍傍身喎!最後呢對黃絲情侶被當局禁止5年入境,並且即時遣返香港。

朱庭萱直言,好多黃絲都有「妄想迫害症」,而且仲已經病入膏肓,形容佢]騃ommon sense和智商水平鬘捂X園級數:「黃毒上腦經常選擇性地去相信自己想相信的,難怪一直被人取笑『人黃心盲』。」

不務正業狂炒樓 靠害英倫小市民

部分黃絲近期選擇移民去英國,有齯H更加到當地大肆買入物業收租,似乎要將香港麊ˉ茪憭きa到英國。有唔少連登網民都批評一班黃絲鵅u劣根性」,擔心黃絲遲早玩壞人]個地方,搞到英國會排擠所有亞洲人,隨時影響埋一班在港黃絲。

主要城市樓價炒高一成

路透社近日出鷜g報道,話根據地產中介聲稱,香港人鰣^國買入好多住宅同公寓,主要目的都係用薔X租賺錢。香港人蜂擁到英國買樓收租,直接令到英國主要城市嚗蚖驤Q炒高一成至一成半不等,其中利物浦區同車路士區嚗蚖驤ㄕ雂硈Q炒高髐@成。

對一班「同路人」去炒樓,連登網民「榮恩話知你」直言,去到英國炒樓麉Y「英國蝗蟲」,而「革命小前鋒」就話:「留明(名)睇幾年後英國人、市民上街抗議香港人。」有網民更加恥笑黃絲口中鵅u齊上齊落」,原來係講緊樓價,仲話約定所謂「煲底見」,如今應該改作「Cannery wharf見」。

黃絲其實不嬲都咁自私謚捸A破壞完香港就走去破壞另一個地方,搞到個個都神憎鬼厭。難怪唔少人都勸佢]正正經經搵份工做,或者搵其他投資玩,唔好影衰香港人咁話。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻