logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】網民:公然向警挑機 張國鈞質疑「自導自演」

2021-04-16
●張國鈞鐪b發帖文,並Hashtag「老虎頭上釘蝨」、「切勿以身試法」。 張國鈞fb截圖●張國鈞鐪b發帖文,並Hashtag「老虎頭上釘蝨」、「切勿以身試法」。 張國鈞fb截圖

2019年黑暴期間,唔少「黑記」與暴徒為伍,噚日全社會為「全民國家安全教育日」奔波,點知竟有一名港台「兼職記者」鰣輕鞂給蹌ヶ|附近身藏兩支仿製手槍俾警員斷正被捕。唔少網民覺得呢囍甈鬥Y公然向警方挑機,要求警方檢視香港國安法執法的漏洞,而且要對記者資格進一步規管喎。

「全民國家安全教育日」發生咁翵ヾA都好值得社會反思。民建聯立法會議員張國鈞噚日就鐪acebook發帖話:「想挑戰國家安全,測驗一下我]警方安檢有無漏洞?有唔少網友就話港台自編自導『搜到:有機會小事化大,製造寒蟬;搜唔到:有機會話保安鬆懈,如何國安』大家點睇?」佢仲Hashtag「老虎頭上釘蝨」、「切勿以身試法」。

至於被捕男子自稱係港台「兼職記者」,但未能即場出示記者證,仲聲稱有關氣槍係前日做「微電影功課」儮D具,只係噚日要替港台到香港警察學院採訪而未及收拾(背囊)。「Connie Kok」就質疑:「記者喎!唔係戲劇組,會有道具?」

「Wong Yuet Kwong」就打比喻:「D(齱^道友響佢身上跌左(驉^粒白粉,跟住同人講話昨天食完唔記得扔左(驉^佢!」「Khun Chai」就話:「拍攝,信佢一成都雙目失明啊!」

唔少網民就認為,應確保記者資格受到合理規管,避免新聞自由遭反中亂港者濫用,亦有網民認為,涉事記者的紀律操守有問題,港台亦責無旁貸。

●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻