logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

台灣異地戀維持半年 黎諾懿讚林志玲完美

2021-04-20
●黎諾懿和陳敏之擔任《Master's Talk師父有請》的嘉賓。●黎諾懿和陳敏之擔任《Master's Talk師父有請》的嘉賓。

香港文匯報訊(記者 文芬)《Master's Talk師父有請》第11集請來黎諾懿和陳敏之做嘉賓,大談「驛馬」這個主題。主持人麥玲玲憶起諾懿當年事業低潮期,正是接到湖南衛視的《舞動奇蹟》後回港才接到《愛.回家》,敏之大讚諾懿是舞王,當年得到第一名,諾懿笑言:「我都唔知自己原來有咁鴾~華,(即場表演?)你當我舞男呀?話跳就跳!不過如果講返7至8年前留鷊磽a發展,可能港普會好好多,識返個女仔發展一下......(點解返香港?)因為我太愛TVB喇,坦白講,都唔係一個咩秘密,其實在娛樂圈浮浮沉沉咁耐,諗住做完《舞動》呢個騷就算,因為節目畀蝙都幾大。其實都係完全無心插柳。湖南衛視大改革,其中兩位係我粉絲,叫我上去跳4集。」他表示幸運遇上對手是金晨,對方剛由北京舞蹈學院畢業,跟他組成「一諾千金」組合,敏之笑他是「一落千金」,諾懿說:「你唔好理個名,跳4集遇到好拍檔,一路殺落去,最後11集才完。(唔留低發展?)當時年少,覺得邊度跌低就邊度起身,有灟囓怳腄C」

被問到有否試過發展異地戀?主持林盛斌(Bob)追問他有否追過金晨,黎諾懿答:「佢太細個,當時得18歲,你當我禽獸呀?我試過台灣異地戀......」陳敏之立即稱知道是誰,Bob即時追問,但敏之蚇桲t親自回答,諾懿笑言:「林志玲呀嘛!所有炡ㄕn完美,但講個電話都要夾時間,長期要買機票,所以只係維持鬙b年時間。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻