logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

胡鴻鈞新歌探討心靈受傷

2021-04-20
●提到未來的音樂方向,Hubert希望令樂迷重新認識自己。●提到未來的音樂方向,Hubert希望令樂迷重新認識自己。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)胡鴻鈞(Hubert)日前為新歌《整親》拍攝 MV,新歌以自嘲方式帶出就算飽受網絡欺凌、攻擊,都要堅守初衷的訊息。Hubert指出,受傷只會令人變得更強大。

Hubert自出道以來,網絡上都有很多他的評論,而新歌主題主要是圍繞心靈上的受傷,他坦白說:「其實自己一直都好留意,因為呢個係接觸聽眾最好鼢赬D,可以了解市場需要,同外界接軌,知道大家對自己作品曚貌k,最緊要係識得分析過濾,當中有好多有建設性鼢議真係好有幫助。咁多年來,學習鱄囍n因為一齯牊嬼n音,或者別人對自己曚貌k,而影響自己一直追逐儮皕Q,要繼續堅持自己麊麆J。」

提到MV造型,Hubert 表示新歌在視覺上會有多些新衝擊新感覺,拍攝前他跟導演開會分享想法,希望MV效果誇張些,所以會有好多CG特效,他說:「《整親》即係受傷,其中一個造型係戴上頸箍傷痕纍纍咁,係暗示當俾人批評時大家都會受到傷害,不過有時整親都未嘗唔係一件好事,休息儮L程中會有好多領悟,希望帶出一種正能量,受傷只會令人變得更強大,要加油!」

提到未來的音樂方向,Hubert:「今年希望有機會令大家重新認識自己,或者係畀一囓撒{識我鴾H去認識『胡鴻鈞』,已經入行10年,感覺上未有一張專輯係記錄自己鴾葚藶程,希望呢個目標可以今年達成,出到一張專輯係自己麰茪H感受同經歷,從而鰫O羉q入面令大家領悟到一齯O量。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻