檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2013年11月14日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

魯迅名句壯志 橫眉冷對網民針對 阿叻盼正能量回歸香港


http://paper.wenweipo.com   [2013-11-14]     我要評論
放大圖片

 ■阿叻呼籲鍾意正能量的人台慶夜開開心心睇電視。

香港文匯報訊(記者 植植)日前陳百祥(阿叻)表示TVB台慶得番兩、三點收視,他就由將軍澳跪返屋企。連好友曾志偉都笑他玩大驉A昨日阿叻於中環出席活動時回應「唔大就唔係我」,又呼籲想香港好的人,鍾意正能量的人台慶夜開開心心睇電視。講到有網民開專頁針對熄電視同他本人,他用魯迅名句壯志,橫眉冷對網民針對,痛心整個社會的氣氛掉轉晒,做得成功的企業要受咁多人攻擊。阿叻更點名斥《蘋果日報》趕走正能量。

 陳百祥、秀姑、黎芷珊、連詩雅及莊思敏等出席首飾店dearbell開幕活動,阿叻表示來鼓勵青年人創業,支持正能量。

呼籲開開心心睇電視

 被問到好友志偉笑言他的台慶兩點論玩大驉A阿叻說:「唔大就唔係我,網民叫熄電視,我就呼籲大家開電視,如果大家鍾意正能量,鍾意睇娛樂開心的事,就唔該開電視機。」

 阿叻語重心長地說:「香港是福地,只要大家開開心心,正能量就回來,想開心呢,台慶就開電視,睇下個收視上定落。」他繼說:「我唔信台慶收視得返2、3點,如果2、3點我就當然不信,如果係,唔止跪返去,死鬙h。(玩得再大點?)再大點,橫掂都係啦,唔死都冇用啦,表演得2、3點。」

 前晚阿叻在一個活動上同王維基同場,問他有沒有同維基打招呼,阿叻就笑言:「我時運高,咩都見唔到,只見到正能量的東西。」

日日望周邊的人發達

 講到有網民開專頁針對熄電視同他本人,阿叻直斥網民日日得閒無事叫人去示威或者熄機,覺得香港人怨氣重。他稱自己是娛樂人,不想涉及政治,只是鍾意大家多點正能量。

 他又直指:「有的網民日日得閒無事去示威或者叫人熄機,我就茗祝菑洁A日日叫人開電視。淨係你講得呀?我唔講得呀?我唔可以講正能量事?一定要跟你講負能量事?日日望人仆×?我就日日望周邊的人發達。」

 網民號召800個收視用戶熄電視?「試幭o,今日望你們幫忙囉,正能量的報紙就寫,開開心心睇電視當送飯,支持我開電視,睇佢叫到人熄機定開機。800人傻的?網民叫佢就做?網民日日都話推翻政府,日日都話特首唔好,咁咪日日都要落台?如果個網係咁有力,他們得驉A你估他們是馬雲呀馬化騰呀?(網民針對你個人?)仲好,睇下你針唔針對到囉,我唔係好識中文,我淨係記得魯迅話:『橫眉冷對千夫指』...但我唔知點解呢句...!」

2015大家可以公平投牌

 阿叻稱TVB都不想一台獨大,都不介意有對手,都想多些人競爭。叻哥說:「TVB都想有對手,佢夠想多點人競爭,成個Group都大點,現在不是TVB叫政府唔發牌畀人,佢(TVB)歡迎發牌,只要大家公平競爭,其實可以推到2015大家投牌,這件事係好公開的,我們想香港好,全部正能量,你們就望香港仆×。你睇人家新加坡,唔好理和唔和諧,人]每日鰜蚺伬,人]個個有屋住,個個有飯開,你們日日望個個冇飯開,我都未見過,做得叻和好的行業(指TVB)係受咁多人攻擊,完全將個社會的氣氛掉轉晒。」

「蘋果」最叻趕走正能量

愈講愈嬲的阿叻更直斥《蘋果日報》最叻趕走正能量,邊個Artist(藝人)好,《蘋果》就唱衰他們,想他們不好留在香港,趕走成龍呀、張曼玉呀。阿叻很生氣道:「揹a想趕我呀?趕我唔絕的,我最慘上無高堂下無子女,收視我都未驚過。你咪熄鼳囉,如果你熄到2點咪死鼳囉。(網民話集合力量對付你?)集合就得?理佢埽饇捸A關我咩事,我的本份只係叫人開開心心睇我表演,他們(網民)能夠做到乜咪做囉。(網民搵返你之前在內地畀人告非法集資的負面消息出來?),咁我做鰶怚J,我沒說自己好聰明,做生意有蝕有賺,我25歲都破產啦,何況50歲投資錯誤有咩特別?次次賺我就係李嘉誠啦!」

相關新聞
避狗仔隊超速駕駛 Kim Kardashian硬食「牛肉乾」 (圖)
被纏擾上庭作供 艾力寶雲流下男兒淚 (圖)
秀英兒時似小丸子
碩克艾佛朗滑倒撞爆下巴 (圖)
娛聞雜碎 (圖)
Nichkhun首參與日劇出演《金田一》
姜敏京@Davichi起訴發合成照網民
MAMA邀Kpop Icons任司儀 Stevie Wonder落實來港 (圖)
魯迅名句壯志 橫眉冷對網民針對 阿叻盼正能量回歸香港 (圖)
忙為TVB台慶夜物色戰衣 阿佘:大家不要熄電視啦 (圖)
積極為台慶排舞 子珊怕「倒奶」趕客 (圖)
再玩《獎門人》李麗珍不顧儀態 (圖)
李居明邀甄子丹拍《蝶海情僧》 (圖)
熊黛林自爆追求者質素高 (圖)
莫文蔚未打算生B (圖)
吳奇隆公開認戀劉詩詩 劉愷威明年娶楊冪 廖碧兒送祝福 (圖)
周秀娜谷胸撐新片首映 (圖)
陳雅倫主動澄清沒懷孕 (圖)
萬綺雯被提醒小心李思捷 (圖)
謝安琪有約在身 未能過檔「星夢」 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多